megvøtt Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg kjøpte for noen måneder siden nokia 3510i, med binding til simkortet som fulgte med (Netcom mother kontant). Nå skal jeg selge tlf sammen med simkortet. Dette simkortet er jo da selvfølgelig registert på navnet mitt. Jeg lurte derfor på om det kan være noen ulemper med det? At han som kjøper tlf kan utnytte det på en eller annen måte? Er det mulig og endre hvem simkortet er registrert på? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Stikk innom ein netcom forhandler og fyll ut eit overføringsskjema. Slik at simkortet står på den personen som skal ha det. Det kan bli problem seinare ved eventuell endring då den som har det ikkje står som eigar av nummeret. mvh JanEirik Lenke til kommentar
megvøtt Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Ok.. Men var inne på nettsida til netcom.. Der er det muligog endre navn og adresse.. Holder dette eller er de nødvendig og gjøre det "manuelt"? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 kan du ikke bare ta ut simkortet, da? må fyren ha med akkurat ditt netcom mother-simkort? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Viss det står tilgjengelg der så skal det gå ann. (veit berre med abo at det må skriftleg inn til netcom frå forhandler. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå