Sylinderhatt Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg har slitt med depresjon de siste årene, men av og til, kanskje en eller to ganger i uken, så er det som om jeg blir slått av lynet. Enten blir jeg i "lyp-syncing og luftgitar" humør ellers så "jeg hater meg selv og livet mitt." Dersom jeg våkner opp i en disse "tilstandene" varer de vanligvis dagen ut, når jeg er i positiv mode er jeg overbevist om at jeg kan løse alle problemene mine innen dagen er omme, alle jentene som ser på meg når jeg går nedover gaten ser på meg fordi jeg er kjekk osv. Når jeg i negativ mode er det omvendt, problemene mine er evige og folk glor på meg fordi det ser ut som om jeg har rømt fra sirkuset. Noen tanker om dette? Er det normalt og "sprette" litt når mann er deprimert eller har min fars gamle spådom om at jeg kommer til og bli gal en dag endelig gått i oppfyllelse? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Dette er vel egentlig et medisinsk spørsmål som du bør stille til medisinsk kvalifiserte. Da får du bedre hjelp en av ikke kyndige på et diskusjonsforum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå