Hyperio Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg skulle se film, men måtte ordne noe greier slik at jeg Fn + F4et meg over slik at det er visning på både PC og TV. Da jeg hadde ordnet det ferdig skulle jeg veklse tilbake til bare visning på TVen, men det skjedde ingenting. Bruker HDMI forresten og har gjort dette mange ganger før, helt problemfritt. Prøvde å restarte både PC og TV uten hjelp. Har dradd ut kabelen flere ganger også. Ingenting hjelper. Noen råd? Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Får du bildet opp på TVet ditt igjen ? Endret du skjerm før eller etter at du nappa ut kabelen bra TVet ? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Nå har jeg kun visning på PC. Det som skjedde var at det var visning på begge deler, men jeg fikk ikke endret det hverken den ene eller andre veien. Det jeg gjorde da var å restarte PCen. Men da den var startet opp igjen kom bildet både på PCen og TVen. Det hjalp heller ikke å trykke Fn + F4 etter restart så jeg koblet ut HDMI-kabelen. Og selv etter jeg koblet den inn igjen har det ikke funket. Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Høres ut som noe kluss med en driver. Har du sett i instillingene på skjerm/visning i windows, eventuellt catalyst/nView ? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Man skal aldri undervurdere en restart for mye! Nå funker det ut av ingenting. Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hehe, det er sant. En omstart vil jo naturligvis "resette" både drivere og lagrede statuser i operativsystemet ditt. Så ingen overaskelse Lykke til neste gang da ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå