987987987 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Bli kvitt Wenger. 8 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Sunderland svei utrolig mye mer enn denne for å være ærlig. Da var håpet og trua tilstede, og når det ble revet vekk var det vanvittig vondt. Dette er bare en oppgitt, tom, halvveis likegyldig følelse. Endret 25. september 2010 av Hegland Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Bli kvitt Wenger. at du har fått en "+" gjør meg flau... 8 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Arsenal-Mania er i meltdown. Alan Davies river ned veggene i stua as we speak. Wenger skylder tapet på manglende "sharpness in the final third". Samme gamle visa i år igjen. Med en god keeper hadde dere trolig vunnet eller i det minste fått uavgjort. Synes det er merkelig at ikke Wenger foretok seg noe på den plassen i sommer, men det er jeg vel ikke alene om heller. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Bli kvitt Wenger. Jepp, tid for noe nytt i denne klubben. Wengers tilhengere kan hente fram så mye shady statistikk og sitater de bare vil, men faktum er at pdd ser det ut som om han ikke kommer lenger med denne klubben. En stor manager, den største vi har hatt, men han er ikke fritatt for kritikk. Varsellampene blinker overalt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Bli kvitt Wenger. Jepp, tid for noe nytt i denne klubben. Wengers tilhengere kan hente fram så mye shady statistikk og sitater de bare vil, men faktum er at pdd ser det ut som om han ikke kommer lenger med denne klubben. En stor manager, den største vi har hatt, men han er ikke fritatt for kritikk. Varsellampene blinker overalt. Det tror jeg ville vært en tabbe. Hvem tror du skulle klart å tyne mer ut av ressursene enn Wenger? 3 Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Vi er ikke akkurat i en økonomisk krise da. Synes Wenger eg god til å hente talenter, men ikke fullt så godt på å utnytte de. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Ikke fullt så gode på å utnytte de? Hva snakker du om??? Wenger er den beste i sitt slag til nettopp det! Arsenal har bygget en ny fantastisk stadion, og har klart å holde seg i toppen tiltross for økonomisk ustabilitet. Skrekk-moteksempelet er jo Liverpool. De klager på gjerrige eiere. Arsenal bruker ikke mer penger - de er bare utrolige flinke til å bruke de ressursene de har. 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Våre manglende ressurser til spillerkjøp er sterkt overdrevet. Vi har ikke kjøpt ny keeper fordi Wenger er for sta til å krype til korset, enda valpen vår på 10 uker ser at vi trenger en ny burvokter. Vi har 60 000 på stadion hver uke, og verdensklassespillere i stallen. Det finnes ingen unnskyldning for at vi ikke har vunnet noe siden FA-cupen 05. Prosjektet til Wenger har ført oss inn i en ond sirkel, der vi er offer for mange personlige feil og svak psyke fra unge spillere. All vekt blir lagt på unge skuldre, greit at Fabregas klarer det men han er et unikum. Forrige sesong var ifølge Wenger "sesongen der vi skulle vinne noe". Vi husker hvordan det gikk. Nå har vi skuslet bort 7 poeng allerede. Ser ikke oss komme langt i CL heller, da vi lar storklubbene spasere over oss hver gang. Tror meg, å si at Wenger må gå føles som blasfemi for meg og, og jeg vet ikke hvilken manager vi skulle hatt istedet. Men noe må skje, og det ligger dypere enn form og spillermateriell. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Ja, Wenger har gjort en kjempejobb. Men come on, vi vil ha trofeer. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Horribelt. Intet mer å si. Hvorfor skal Arsenal starte etter at vi ligger flere mål bak? Håpløs innstilling av laget. Wenger skal åpne kjeften som han aldri har gjort før. Håper de får høre det. Almunia: 6 Redder et godt skudd i første, og straffen. Misser totalt på et skudd fra kloss hold. Den var det mulig å ta, men min største skuffelse er at alle 3 målene er egentlig horribelt forsvarspill. Dessverre. Bacary Sagna: 4 Er ofte med i angrep, og er helt klart den kanten som er mest effektiv, men legger overraskende dårlige innlegg. Har en grov forsvarsfeil på 2. målet og følger ikke markering på 3 målet. Sebastien Squillaci: 5 Ofrer seg alltid, og det er generelt viktig at vi har slike typer i en forsvarsrekke. Idag lykkes ikke 4-eren bak, og det er nesten tragisk å se på. Kan dog ikke sette noen av målene direkte på Sebastien idag. Mange feilpasninger. Laurent Koscielny: 4 Har virkelig hatt bedre dager. Er mannen som ikke følger løpet som skapte straffen. Gjør mange feil idag, og blir til slutt byttet ut. Gael Clichy: 4 Hvor er du idag? Utrolig usynlig. Kommer litt frem på slutten av andreomgang, men er den siden som nesten ikke blir brukt. Svak offensiv og svak defensivt. Satser og misser totalt på det som skulle bli 3-målet til WBA. Abou Diaby: 4 Klarer ikke å dominere midten idag. Hvor er vendingene og løpene? Hvor er pasningene og kreativiteten? Dårlig dag på jobben, og blir byttet av. Defensivt dårlig og offensivt dårlig. Utrolig svakt av Diaby. Alex Song: 5 Litt usynlig i førsteomgang. Jobber mye, og rydder opp ved noen anledninger. Jobber helt tilbake ved overganger og man merker at Song er "ankeret" i Arsenal. Likevel er dette langt fra hans beste dag. Jobber godt mot slutten av 2-omgang, og man merker at Song ville vinne, noe som manglet på de fleste idag. Samir Nasri: 7 Startet meget dårlig og var ikke bedre de andre rundt på banen. Utover i 2 omgangen tar han mer ansvar og netter til slutt 2 mål. Gjør mye selv. Synes dog Nasri er for dårlig defensivt til å spille midtbane. Han rydder opp ved noen anledninger, men han blir litt for glad i det offensive, og blir ofte litt for sein tilbake. Andrey Arshavin: 5 Ofte mye usynlig, men gjør ofte utrolig viktige innvolveringer på banen som gjør det vanskelig å tenke på noe annet enn å starte med han. Tar endel dårlige cornere idag, og mangler de glødende løpene med de hissige utfordringene 1 on 1. ikke hans beste kamp, men viktig. Marouane Chamakh: 6 Jobber mye og er ofte bevegelig, men får ikke mye hjelp rundt seg idag. Dårlige innlegg fra begge kanter og det er ytterst sjeldent vi kom til siste "fase" i dag. Sett bort i fra de siste 10 minuttene. Emmanuel Eboue: 3 Hårreisende dårlig. Slurver og sender dårlig pasninger. Løpene og posisjoneringen passer ikke inn i dagens kamp. Stiller seg i feil soner. Tar feil løp. Virker veldig ukonsentrert, eller usikker. Har et meget godt innlegg, men det er det eneste positive jeg kommer på. 2 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 -Lasse: Gode vurderinger og fin post. Gidder ikke lage rating selv idag. Har sjelden sett Sagna så svak som han var idag. Koscielny er så hot and cold, en sånn stoppertype blir det fine skrytevideoer av men han vinner ikke en lang sesong. Dette burde virkelig være Eboues siste kamp på høyre kant, herresatan for en tragisk fotballspiller. Null touch, null gjennombruddskraft, null produseringsevne. Han kan brukes mot Fyllingen som høyreback og det er det. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Enig i alt, bare at Eboue og Almunia skulle hatt dårligere. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Kan det være en trøst at West Brom KANSKJE kan klare å gi noen av de andre store lagene motstand? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Slapp av. Vi er ikke lenger ifra førsteplassen enn vi var etter forrige serierunde. Kampen i dag var rævva, men vi kommer sterkt tilbake neste helg. Vi hadde to store problemer i dag; ingen kreativitet på midten, og rævva forsvar. Neste helg kommer forhåpentligvis Cesc og Vermaelen tilbake. Da blir det andre boller. Vi undervurderte WBA i dag. Vi kommer ikke til å undervurdere Chelsea. Dessuten mangler de Lampard, og de viste idag at de absolutt ikke er uslåelige. Vi er fortsatt helt i starten av sesongen, og ligger bare fire poeng fra toppen. Det kan vi fort ta igjen, om vi tar oss sammen med en gang. Vi er fortsatt med i CL og FA-cupen, og vi har bare én ordentlig utfordrer igjen i ligacupen. Ta dere sammen folkens, jeg er helt sikker på at vi vinner minst ett trofé denne sesongen! Optimistiske Le Professeur is back! Proud to be a gooner! 2 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Slapp av. Vi er ikke lenger ifra førsteplassen enn vi var etter forrige serierunde. Kampen i dag var rævva, men vi kommer sterkt tilbake neste helg. Vi hadde to store problemer i dag; ingen kreativitet på midten, og rævva forsvar. Neste helg kommer forhåpentligvis Cesc og Vermaelen tilbake. Da blir det andre boller. Vi undervurderte WBA i dag. Vi kommer ikke til å undervurdere Chelsea. Dessuten mangler de Lampard, og de viste idag at de absolutt ikke er uslåelige. Vi er fortsatt helt i starten av sesongen, og ligger bare fire poeng fra toppen. Det kan vi fort ta igjen, om vi tar oss sammen med en gang. Vi er fortsatt med i CL og FA-cupen, og vi har bare én ordentlig utfordrer igjen i ligacupen. Ta dere sammen folkens, jeg er helt sikker på at vi vinner minst ett trofé denne sesongen! Optimistiske Le Professeur is back! Proud to be a gooner! Jævli bra!! WORD! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 WBA har helt klart blitt et mye bedre lag siden starten og har hentet mange gode spillere. Det at en spiller som Dorrans er på benken sier litt. Odemwingie har også gitt dem en ny dimensjon offensivt. Tviler likevel på at de kommer til å ta noe særlig mot topplagene. Kanskje hjemme, men det blir med det. Likefullt er de mye sterkere enn de så ut som. Kampen idag er et feilskjær fra Arsenal rett og slett, med Almunia som hovedaktør. Skjønner søren ikke hva Wenger driver med her, og kan skjønne de som vil ha inn friskt blod. Schwarzer ble forøvrig MoTM i sin kamp. Tror ikke dette var do or die for Arsenal likevel. Som påpekt tidligere er det fortsatt 4 poeng opp til Chelsea, selv om jeg tror det heller er Man Utd man må kjempe mot i toppen. Neste kamp mot Chelsea er hvertfall utrolig mye viktigere for dere og med seier der kan tap mot WBA tilgis. Fabregas er veldig viktig å få tilbake til den kampen. Håpet er ikke ute for dere. Kanskje dette er sesongen der man starter litt shaky for så å holde helt ut mot slutten? Det er ihvertfall lenge siden vi har sett fra Arsenal. Lenke til kommentar
SAW Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Horribelt. Intet mer å si. Hvorfor skal Arsenal starte etter at vi ligger flere mål bak? Håpløs innstilling av laget. Wenger skal åpne kjeften som han aldri har gjort før. Håper de får høre det. Almunia: 6 Redder et godt skudd i første, og straffen. Misser totalt på et skudd fra kloss hold. Den var det mulig å ta, men min største skuffelse er at alle 3 målene er egentlig horribelt forsvarspill. Dessverre. jeg ville gitt han en 4 og her er grunnen Straffen: Denne lager han selv så at han redder den bør ikke gi noe plusspoeng -1poeng for å lage straffen og +1for å redde den. Mål 1: kan han ikke gjøre stort med Mål 2: Her klarer han å sette ballen inn mellom seg og stolpen det er det eneste hjørnet han skal holde helt tett fra den vinkelen, og vis dere ser det skuddet fra bak ryggen på målskytter går ballen rett på almunia så å si, men alikevel så klarer han å sett den inn mellom seg selv. Tabbe nr 2 - 2poeng Mål 3: her er jo almunia ute på bærtur igjen, løper langt ut etter ball der han heller kan stå å vente for spilleren vil fange opp ballen fra så skrå vinkel at han ikke kan score selv og da kunne almunia stått på rett plass og forsvaret kommet tilbake -1poeng Egentlig ser jeg etter at jeg har oppsumert at almunia burde hatt en 3. Og forsvaret gjør sine misser og bør dømmes etter det, men uansett om alle disse ballene eg også svart forsvarspill så skal keeper ha kjangs på alle utenom det første målet 1 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Wenger er tydeleg forbanna på laget sitt i post-match intervjuet på ArsenalTV no, og det skulle berre mangle. Sjokkerande kamp frå samtlege spelarar minus Nasri. Chelsea borte etter ein tøff bortekamp i CL, 5-0 høyrest realistisk ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå