Gå til innhold

PL. Arsenal - West Bromwich Albion kamptråd: 25.09.10

atwater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig, steng tråden, i allfall etter kampslutt. Det er helt utrolig å se på visse brukere på dette forumet som gleder seg mer over tap til enkelte lag enn seier til sitt "eget" lag.

Det er jo det premier league league(og alle andre ligaer) handler om! Du spiller mot alle andre lag for å vinne serien... Selvfølgelig vil du da at alle andre tittelutfordrere skal tape!

Lenke til kommentar

Nei, det skal være litt erting, og rivalisering, det noen holder på med her er patetisk. JAAAAAAAA HAHA LOOOOOOOOOOL i både liverpool og arsenal tråden hver gang det skjer noe imot laga, er ikke greit.

Og jeg er ikke arsenal supporter, men det er umulig og ikke like arsenal selv om city potensielt kan kjempe i toppen mot arsenal.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Herregud, for en møkkakamp. Er så utrolig skuffet. Hvorfor startet ikke Wilshere og Vela? Eboue er rævva på vingen. Almunia er enda mer rævva. Det var snakk om at han er skadet, håper det stemmer. Glem alt det positive jeg har sagt om ham i det siste. Han er søppel. Drittkamp.

Lenke til kommentar

Sesongen over i september da? Vi har faen ikke tatt et jævla steg. Song er en one-season-wonder det er bare å avskrive som noe annet enn stallfyll. Cesc må dø inni seg når han ser denne gjengen med amatører utpå banen idag. Vi kan ende opp som fuckings Liverpool hvis dette fortsetter. Oppriktig redd for framtida til klubben etter oppvisninger som dette. Tragedie. Hvis noen nevner finansresultatene våre nå så slår jeg ned dem.

Lenke til kommentar

heilt utroligt, detta sko vel vær årets lettaste hjemmekamp. Fortsette me sånn så kan me gi f... i gull i år, selv om jeg ikke hadde trodd på gull før seriestart alikevel. Nå får Wenger satse alt på ligacup og facup så kansje vi får noe. Det hadde kansje hjulpet på disse unge sjelene å få kjenne på noe "gull".

Det er fortsatt herlig og ha en keeper som holder 1 divisjons nivå i norge og på en god dag tippeliga nivå, men aldri noe premierleague nivå.

Jeg vet selv hvor vanskelig det er å være forsvars spiller når du egentlig ikke kan stole på din egen keeper i det hele tatt, det blir ofte slik at de blir litt for ivrige i fare for skudd på mål og da skjer det mye rart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...