invalid_user Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Gode bytter, og allerede mye bedre spill. KOM IGJEN! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg kommer ut av dusjen, og så blir jeg møtt av 0-2!? FØTTEH! Jeg vet hvem sine sorger som skal druknes i kveld i alle fall Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Var ikke DET straffe? Sug meg dommer. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Se på den lyse siden, vi har kommet langt i å nedbetale lån. :D Dette er den største katastrofen jeg har opplevd som gooner. Skandale på alle plan. Noe er definitivt galt med klubben og tankegangen, få opp øynene for faen. 0-2 er så begredelig keeperspill at jeg vet ikke hva. Herregud, TRAGEDIE. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Her stikker jeg på et lengre dassbesøk, også kommer jeg tilbake til 0-2? WTF?!?!?!?! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Synes synd på alle Arsenal-fans som er på stadion idag. Savnet av Cesc merker så ubegripelig mye, dette blir hverdagen når han forsvinner isommer. Absolutt skandale dette her. Helt sykt. Vi har ingenting vi skulle ha sagt i tittelkampen. Horribelt. Fly forbanna. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Det er kamper som dette som er grunne ntil at vi ikke vinner ligaen. Drittspillere. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 jaa naaasri yay Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Orker ikke juble når disse overbetalte drittspillerne ikke orker å spille fotball. Dette har vært en drittuke som supporter. RBK på onsdag, og nå Arsenal. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Har faen meg ikke ord, dette er fullstendig hårreisende og katastrofalt. Jeg husker 1-2 tapet mot Hull på Emirates kom sent i semptember 2008. Har på følelsen av at vi går mot en ny 08/09 sesong. Fy faen for en deprimerende tanke. All ære til WBA som kommer til AG og spiller fotball. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Dette er vakkert. Rett og slett vakkert. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Wenger ut. Trådstarter lukk denne tråden please. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Det er 10 minutt igjen og det er West Brom som styrer kampen. Alt håp er ute. Orker ikke alt pisset som kommer til å komme fra Goldwing og gjengen. Bare steng denne tråden Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Enig, steng tråden, i allfall etter kampslutt. Det er helt utrolig å se på visse brukere på dette forumet som gleder seg mer over tap til enkelte lag enn seier til sitt "eget" lag. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Dette er rett og slett skandale. Ikke noe mer å si. Guttene klarer jo rett og slett ikke å spille sammen. Vi mangler alt som vi hadde fra Braga kampen. Kreativitet og fart. For dårlig bevegelse og posisjonering. Vi er så sykt avhengige av Fabregas. Samt en lynkjapp Walcott på kanten. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Til helvete med dette her. Skrur av TV'n. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Da var det pån' igjen. Må skynte meg ut før ølsalget stenger. Snakkes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå