Gå til innhold

PL. Arsenal - West Bromwich Albion kamptråd: 25.09.10

atwater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg personlig synes det var det eneste Almunia kunne gjøre i den situasjonen. At han er for seint ute er både godt spissspill og at det var helt i enden av sekstenmeteren. Forsvarsspillet er av mye svakere rang enn Almunias keeperspill.

Så reddet han straffen også. Viktig for han å høre supporterene juble over han igjen. Egentlig fantastisk å høre. Man kunne se smilet hans etterpå!

Det er ikke Almunia som skal slaktes her uansett. Arsenal sitt spill er ELENDIG. Eboue har ikke vært god. Alt for mye slurv. Innleggene til Sagna hører hjemme i 5 divisjon, og vi er totalt blottet for kreativitet og samspill på midtbanen. Ut med Eboue, inn med Wilshere og flytt Nasri opp på vingen. Eventuelt få inn Rosicky.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Helt enig, Lasse. Uhyre dårlig førsteomgang, som kunne vært mye verre om Brunt hadde putta på straffa. Wenger må ta en alvorsprat med enkelte spillere, og muligens allerede nå bytte ut Eboué. Bortsett fra det ene innlegget har han ikke bidratt med å mye fremover. Tvert i mot har han hatt mye feilpasninger og slurv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

En av de dårligste første omgangene til nå i sesongen. Det er tydelig at vi mangler Wilshere/Fabregas på midten. Nasri prøve, men får ikke til mye desverre.

Lenke til kommentar

Bom! Almunia kaster seg som en katt og redder ballen.

Foreslår nytt nickname på Almunia. :!:

Stussa litt når kommentatorene sa at dette ikke ligna på slik Arsenal har spilt hittil i sesongen, men jeg synes de har mer roen enn mot Sunderland. Granted, Sunderland kan nok regnes å være bedre enn West Brom, men nå sitter jeg mer med en følelse av at måla kommer, mens mot Sunderland så ville jeg helst bare at kampen skulle slutte så snart vi fikk målet.

Lenke til kommentar

Værste er at det nesten er fortjent. Fy faan så dårlig. Nå må vi ha 3 mål om vi skal ha 3 poeng. Hva venter Wenger med? Han må da se at dette ikke fungerer i hele tatt. Synes egentlig det er bare Chamakh som har spilt ok. Han har jobbet bra, stoppet et par kontringer og ellers vært til god hjelp foran. Dog lite å gjøre. Når midtspissen får skryt for sitt arbeid bakover, vil jeg påstå noe er galt.

Godt Wenger tar av de som har spilt dårligst. Både Diaby og Eboue har vært elendige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...