NoOb-Jakt Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hei, jeg sliter med en svart ramme rundt skrivebordet hver gang jeg kommer på pcen, eller disconnecter fra et spill. Er det noen som vet løsningen på dette problemet? Har prøvd på ATI Catalyst 10.9 men finner ikke ut noe. Takk Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Bakgrunnsbildet ditt har en lavere oppløsning enn oppløsningen på skrivebordet ditt. Skift bilde eller velg "strukket" i menyene der du velger bakgrunnsbilde. Lenke til kommentar
NoOb-Jakt Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Bakgrunnsbildet ditt har en lavere oppløsning enn oppløsningen på skrivebordet ditt. Skift bilde eller velg "strukket" i menyene der du velger bakgrunnsbilde. Hadde ikke noe med det å gjøre, andre forslag? Takker for svaret Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Last ned en nyere utgave av Catalyst til skjermkortet ditt. Sort ramme rundt tyder på at oppløsningen er blitt endret. Det ser ut til at spillet du spiller øker oppløsningen din, og at catalyst/windows ikke klarer redusere oppløsningen på bildet ditt etter at spillet er avsluttet og windows viser sin normale oppløsning igjen. Husk at den native oppløsningen for skjemen ofte er den beste å bruke! Prøv å bytte skjermkabel ? DVI eller VGA ? Om det skulle være noe annet utenfor dette er jeg desverre tom for ideer for øyeblikket. Lenke til kommentar
Masterminders Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 åpne catalyst gå in på desktops & display høyre klikk på den lille skjermen nederst i venstre hjørne, velg configure, her kan du enable gpu scaling og justere scaling options Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 åpne catalyst gå in på desktops & display høyre klikk på den lille skjermen nederst i venstre hjørne, velg configure, her kan du enable gpu scaling og justere scaling options Mulig det er catalyst som overstyrer windows her ja, ta en titt og se om du finner "fullskjerm" alternativet der! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Flyttet denne til Skjermkort kategorien. Her finner du en 'sticky' som heter "Er ikke bildet på tven/skjermen din helt strukket ut?" Tilsvarende sticky finner du under 'Skjermer' kategorien. Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 hei. hadde det samme problemet da jeg la inn den nye driveren. Så fant jeg denne http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/ATICatalyst109Hotfix.aspx å nå er alt bra. Håper det funker da. =O) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå