SoRi Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hei folkens! Jeg har et lite framsnakkingsmission idag. Dere skjønner, jeg har ei venninne som brukte to måneder på å utvikle tapeter som bacheloroppgave. Den ene av disse tapetene har hun nå meldt på en konkurranse som avsluttes om ikke for lenge. Her kan du stemme: http://www.yoursnapshotstory.com/?id=909# Hvis hun kommer på 1. plass får hun tapeten med i en kolleksjon, og hvis hun kommer på 2. eller 3. plass så får hun en utgave av denne tapeten. I alle tilfeller har hun tatt bildet selv og brukt lang tid på redigering og lignende. Hvis dere liker bildet hennes, så tar det ikke noe tid å trykke på hjertet for å stemme det fram. Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Kult gjort av deg. Hun har fått min stemme Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Får min stemme, motivet var kult, men tror ikke jeg ville hatt den tapeten på veggen hjemme. Lenke til kommentar
eitp Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Fint motiv. Jeg har gitt min stemme. Ellers er slike konkurranser nokså sleipe. Du laster opp favorittbildet ditt, og dermed godtar du: "By uploading a photo and filling in the form the contestant give Mr Perswall (free of cost and without limitation in time) a non-exclusive and unlimited right to use the photo." eitp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå