iGabby Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hallayz ! Reiser snart ned til Stavanger for å være der i ca. to måneder. Tenker det blir en god del turer ut på byn for oss gutta, og lurte da på hvilke utesteder i Stavanger som er av den bedre sorten? Ja, jeg skal i min førstegangstjeneste på Madla. Blir vi nektet på flere plasser? Har hørt rykter om det, og hadde vært greit om dere hadde gitt meg litt info om det òg. Takker så meget! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg savner utelivet i stavanger fra da jeg var på Madla, digga det maks. Hang alltid på Beverly Fun pub eller hva det nå heter. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Jeg savner utelivet i stavanger fra da jeg var på Madla, digga det maks. Hang alltid på Beverly Fun pub eller hva det nå heter. Skal ta med den puben i betraktning Noen flere tips? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Born and raised in stavanger! Er 23 år gammel, og da kommer jeg inn de fleste plassene, så jeg er ikke ofte der hvor du kan komme inn. Men i din aldersklasse, så har vi Smellen, Beverly, Champs, Dickens, Checkpoint, Crazy Piano, for å nevne noen. Endret 23. september 2010 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Born and raised in stavanger! Er 23 år gammel, og da kommer jeg inn de fleste plassene, så jeg er ikke ofte der hvor du kan komme inn. Men i din aldersklasse, så har vi Smellen, Beverly, Champs, Dickens, Checkpoint, Crazy Piano, for å nevne noen. Har hørt at Crazy Piano er en plass hvor rekrutter går. Er det et bra sted? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 På din alder er det nok bra. Når man kommer over teenårene, så er det ikke så gøy der lengre (hvertfall for meg). Er en del unge som henger der. Da jeg gikk der var det alltid fullt, vet ikke hvordan det er nå, da jeg ikke har vært der på noen år. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Blir sikkert veldig fullt siden det er populært blandt rekruttene, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå