happyeverafter Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har en MacBook Air som netopp kom fra rep. Hver gang jeg slo på datamaskinen gikk det trådløse nettverket i huset automatisk på, og jeg kunne begynne å bruke internett med en gang. Men etter at Mac`en kom fra rep. må jeg inn på innstillinger og slå på nette hver gang, det er veldig irriterende, for jeg må gjøre dette hver gang jeg slåden på. Noen som vet hvordan jeg kan få internett til å koble seg automatisk på, og forbli på hvergang jeg logger på Mac`en? På forhånd, Takk Lenke til kommentar
happyeverafter Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 NOen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Du får sjekke hvilke trådløsprofiler som ligger inne på maskinen og fjerne de som ikke skal brukes. Finnes sikkert et valg hvor du kan sette at den foretrekker automatisk ditt nettverk. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hvilket OS, kjører du på maskinen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå