Spenis Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Hei, jeg fikke en film av en venn med en fil som var teksten da, men jeg lurer på omkeg kan rippe denne filmfilen med den norske teksten? (Fordi etter på skal jeg brenne den på en DVD plate) Takk på forhånd Endret 23. september 2010 av Spenis Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Last ned IMG Burn (er gratis) så ripper du hele DVDen til et IMG. Så er det enkelt å spille av med VLC player. Eller kan enkelt brenne ut til en DVD plate om ønsket. Jeg har gjort det med alle mine DVDer. Endret 23. september 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Last ned IMG Burn (er gratis) så ripper du hele DVDen til et IMG. Så er det enkelt å spille av med VLC player. Eller kan enkelt brenne ut til en DVD plate om ønsket. Jeg har gjort det med alle mine DVDer. Men jeg skal ha den norske filen som gir norsk tekst og med, slik at teksten viser som så på vanlige filmer. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) ALT som er på filmen følger med når du lager et IMG. Det blir et 100% kopi. Endret 23. september 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 ALT som er på filmen følger med når du lager et IMG. Det blir et 100% kopi. Jeg får desverre ikke med teksten jeg. Det er ikke en DVD jeg skal brenne, det er liksom en filmfil jeg har fått med en fil som gir norsk tekst, så vil jeg ha filmen og norsk tekst filen inn slik at det blir tekst i filmen. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Ahh, er det sånn å fatte. Googlet og fant dette, den støtter tekst filer også. http://www.allformp3.com/dvd-copy-software/divx-xvid-to-dvd.htm Men du er klar over at du trenger ikke brenne ut for å se teksten? VLC player støtter tekst filer. Så du kan også spille av på PCen. Endret 23. september 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Ahh, er det sånn å fatte. Googlet og fant dette, den støtter tekst filer også. http://www.allformp3...xvid-to-dvd.htm Men du er klar over at du trenger ikke brenne ut for å se teksten? VLC player støtter tekst filer. Så du kan også spille av på PCen. Ja det vet jeg Men jeg skulle ha brent den på en DVD plate slik at jeg slepper og ta med meg pecen og styre med kabler osv. Men hvilken av valgene skal jeg trykke på? (Se bildet) Lenke til kommentar
Requi Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Last ned DVD Flick. Det er kjempeenkelt å bruke, og ImgBrn følger med når du installerer DVD Flick! Veldig enkelt å bruke, og resultatene blir veldig bra. Kan også lage til kapittel hvert 10 sec. osv om du vil (slik at du kan skippe gjennom filmen til enkelte deler fort om ønskelig). ++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå