DaMole Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Å slå oss sammen med sverige vil vare bli dumt, jeg er mer for å kutte norge i to så slipper vi alle utgiftene nordlendingene og samene påfører oss. Rasist. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Å slå oss sammen med sverige vil vare bli dumt, jeg er mer for å kutte norge i to så slipper vi alle utgiftene nordlendingene og samene påfører oss. Rasist. Verken nordlendinger eller samer er vell regnet som raser. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Samer er et annet folkeslag en nordlendinger, men det er nå så. Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Sitat fra Wikipedia: "Rasisme refererer normalt til diskriminering eller vold utøvd mot en folkegruppe på bakgrunn av deres etniske opphav" Samer er ei folkegruppe, og det var det jeg siktet til. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Vestlandet ut av Norge Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Føler du på første posten må liste opp litt fordeler/ulemper, jeg ser værtfall som nordmann en stor flom med ulemper, vår økonomiske styrke ville blitt svekket grasalt... Sverige har større byer og ville derfor blitt den mer sentrale siden av landet og, ergo mer sannsynelig at fler penger strømmer dit?... Jeg er personlig ikke noen fan av innvandringspoltikken til sverige, og den har allerede tatt overhånd og da ville de som allerede er i sverige fått tilgang til Norge (huff) mye mer mye mer Lenke til kommentar
V-by Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Sammenslåing med Sverige er nok en dårlig idé. Ser heller for meg en skandinavisk union av noe slag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå