Jero Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Vuderer også å bytte forsikringsselskap. Skal betale 62 Kroner mer i premie per måned for bil ,bare fordi jeg flyttet fra Tysvær til Askøy. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Bare å bytt. Jeg byttet nå i Oktober, å har allerede siktet meg ut hvilet forsikringsselskap jeg skal bytte til i mars/april, kun får å øke bonusen på bilen 10% Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hei, da låner jeg denne tråden litt: har forsikring hos Gjensidige, og har lyst til å bytte til et annet forsikringselskap, er det det slik at jeg betaler samme sum og jeg har samme bonus? Feks vet at en kompis av meg gjorde dette, han skadet bilen sin, hans egen feil, skulle miste bonus hos sin daværende selskap, men byttet dagen etter kræsjet, og beholdt samme bonusen..Er det mulig eller kødder han med meg? Forsikringselskapet skulle ikke dekke skadene på hans bil, kun den andre, hvis han hadde dekket sin egen skade å, hadde det fortsatt vært mulig å bytte forsikringselskap da? Skjønte dere hva jeg menter rotete forklart.. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Hvis skaden er liten slipper man bonustap, trenger ikke bytte forsikring for å få det til. Hvis man får bonustap pga. skaden følger det etter deg til neste forsikring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå