ccc3 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hei, igjen! Jeg vet ikke om det er datamaskinen min eller Receiveren det er noe gale med. Men når jeg ser film på tv'en fra dataen via receiveren, slår HDMI-tilkoblingen seg pluteselig ut midt i filmen og det står "No Signal" på Games eller hva det var på receiveren... Men når jeg dro ut strøm kabelen ut og inn igjen funket alt sammen, men dette skjer gang på gang.. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Kan det ha noe med at maskinen går i dvalemodus eller noe slikt ? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Mistenker at skjermspareren på pcen slår inn. Lenke til kommentar
ccc3 Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Dere sier noe der.. Skjermspareren står på 30 minutter Skal prøve å se om det er det som er grunnen. Endret 25. september 2010 av ahols91 Lenke til kommentar
ccc3 Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Jeg TROR dere hadde rett.. Har sett 2 filmer nå, og ingenting skjedde etter at jeg endret instillingene :) Takker! Endret 26. september 2010 av ahols91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå