MarqsK Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Hei Ser dere kanskje skjønner fra overskriften så jeg altså ikke avinstallert GTA IV. Jeg går inn på "Programs and Features" og velger å avinstallere GTA IV. Da får jeg disse feilmeldingene: Ettersom at den første sier noe om SecuROM prøvde jeg å gå inn på GTA IV mappa og slette filen som het Securom, det hjalp ikke, deretter prøvde jeg å slette hele mappen. Still no luck, vet noen hva jeg kan gjøre? Endret 23. september 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 slett hele gta iv mappen? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Jeg har gjort det. Men jeg skal avinstallere slik at jeg kan installere det nytt, siden det var en feil med spillet. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 kan hende du må fjerne noe i registret elns? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 prøv og avregistere den ved og gå inn på gta iv mappen? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Hvordan avregistrerer jeg? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har ikke gta iv selv nå men skal finnes en fil på gta iv mappa som heter noe register eller something Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Jeg har sletta mappa. Ja, jeg vet man ikke skal slette mappa, men jeg gjorde det for å se om det hadde noen effekt på avinstalleringa. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hvorfor skal du avinstallere det? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 slettet du den fra papirluken også? Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Det ser ut som ett problem jeg ville forbundet med piratkopi! Hvis det har oppstått en feil under installeringen kan du desverre ikke avinstallere det riktig heller. Så her må du lete manuellt i både register og i mapper. Du kan kansje løse det med å installere på nytt på en annen bruker på maskinen i samme filbane, og så avinstallere det. Det burde fjerne alle filer. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 @Wizzle: Les litt lengre opp @Man of War: Ja. @Sacro: Det skjedde ikke noe feil under installasjonen, men etter at jeg installerte den nyeste patchen funka det ikke helt som det skulle, så jeg skulle prøve å re-installere, og da kom jeg så langt som til avinstalleringen. Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har du prøvd å installere på nytt i samme filbane ? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Det er er problemet, når jeg kjører setup, så får jeg valgene: Modify, Repair og Uninstall. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har du windows 7? gjør følgende gå på (start, alle programer, tilbehør, systemverktøy, systemgjenoprettning, så velg "velg et annet gjenoppretningspunkt" og klikk "neste" så drar du tilbake til den datoen før du installerte patch og trykk "neste") etter det så skal det funke og avinstallere guide til data proff og nybegynere Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Hva er det systemgjenopprettinga gjør egentlig? Endrer den på andre ting uten om GTA? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) http://windows.microsoft.com/nb-NO/windows-vista/What-is-System-Restore Hva er Systemgjenoppretting? Systemgjenoppretting hjelper deg med å gjenopprette datamaskinens systemfiler til en tilstand fra et tidligere tidspunkt. Det er en metode for å angre systemendringer på datamaskinen uten å påvirke personlige filer som e-post, dokumenter eller fotografier. Noen ganger kan installasjon av et program eller en driver føre til en uventet endring på datamaskinen eller få Windows til å gjøre uventede ting. Vanligvis korrigeres problemet ved at du avinstallerer programmet. Hvis det ikke løser problemet, kan du prøve å gjenopprette datamaskinens system til en tidligere dato når alt fungerte som det skulle. Systemgjenoppretting bruker en funksjon kalt Systembeskyttelse til å jevnlig opprette og lagre gjenopprettingspunkter på datamaskinen. Disse gjenopprettingspunktene inneholder informasjon om registerinnstillinger og annen systeminformasjon som brukes i Windows. Du kan også opprette gjenopprettingspunkter manuelt. Systemgjenoppretting skal ikke brukes til å sikkerhetskopiere personlige filer, og kan derfor ikke brukes til å gjenopprette en personlig fil som har blitt slettet eller skadet. Du bør jevnlig sikkerhetskopiere personlige filer og viktige data med et sikkerhetskopieringsprogram. Åpne Systemgjenoppretting ved å klikke Start-knappen , Alle programmer, Tilbehør, Systemverktøy og deretter Systemgjenoppretting. Hvis du blir spurt om administratorpassord eller - bekreftelse, må du skrive inn passordet eller gi en bekreftelse. Endret 23. september 2010 av Man of war 1945 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Hmm. pc'en min likte ikke systemgjenoppretting, jeg satte den til før jeg installerte patchen, men jeg får ikke skrudd pc'en. Så nå har jeg koblet harddisken til pappas pc, så nå tar jeg backup. Så da reinstallerer jeg windows på nytt. Ta regner jeg i hvertfall med at spillet funker Lenke til kommentar
SweetMaryJane Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Drøyt å be folk bruke systemgjenoppretting i en slik situasjon, uten å i det minste advare først. Svar "No" på spørsmålet om å avinstallere SecuROM skulle ha funket. Evt Revouninstaller/CCleaner. Endret 23. september 2010 av SweetMaryJane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå