Randomizer Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg åpnet WOW på PCen min i dag, og fikk beskjed om at det var en ny patch som måtte instaleres. JEg lot den sette igang, men fikk denne beskjeden: The update could not be applied. The file "C:\Program Files (x86)\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft\Uninstall.xml.d9f902f6.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create) Jeg vet at de ga meg forslag i erroren om hva jeg kan gjøre, men for det første er jeg lite lysten på å reinstalere hele dritten, og for det andre erfarer jeg ofte at de forslagene dataen kommer med for å fikse ting, ikke fungerer. Noen forslag? Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Tror nok at det som skal til her er det som vanligvis blir anbefalt her på forumet: Kjør WoW som administrator.. (høyreklikk snarveien du starter spillet med - under alternativer velg kjør som administrator). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå