Shelzar Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Hallo Har nå endelig fått kjøpt meg nye PC-komponenter og dermed trenger jeg et nytt kabinett også . Utseende har selfølgelig litt å si , men det er i hovedsak hvilket som har best egenskaper jeg er ute etter . Kapasitet for SLI , God nok kjøling for overklokking , lett med orden i kabler , best tilgjengelighet osv . Dette er kabinettene jeg vurderer Haf 922 vs CM 690 II Advanced Dette er komponentene jeg har . Komponenter Hovedkort Harddisk Minne Prosessor Strømforsyning Skjermkort Alle innspill er velkommne Takker på forhånd Endret 23. september 2010 av Shelzar Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 ville ha gått for haf, siden den har veldig gode kjøle muligheter og at den har en vifte på siden av kabinettet, dermed gjøre haf bedre kjøling enn cooler master, selv har jeg en thermatake element g, som er et midi tower og det kjøler noe sykt bra under spilling Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Er jo plass til 10 vifter i CM 690 II Advanced, så da er det bare å montere vifter på siden hvis man vil, så vil tro kjølingen er bra, vurderer å kjøpe dette kabinettet selv. Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 690 II Advanced hands down. Hot swap på toppen, MINST like god kjøling, og muligheten for 10(!) vifter. Mer støvfiltre, og ikke minst sort innside. 1 Lenke til kommentar
Matseng Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Digger 690II Advanced, har de selv Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Men hvordan er 690 II Advanced kontra HAF 932? Endret 23. september 2010 av Slaps'ærn Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ville nok gått for 690 igjen. Det er stiligere først og fremst, men 932 er hybelen til alle hybelkaniner for å si det sånn. HAF X derimot er en helt annen sak, men du er jo også opp i nesten dobbelte pris. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå