Noxnon Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Heisann! Jeg tenkte å trene styrketrening for benmusklatur i dag. Så lurte jeg på om det vil ha en positiv eller negativ effekt på 100 meter sprint som jeg skal løpe i morgen? Denne sprinten er en egentrening jeg holder på med i gym. Endret 23. september 2010 av Noxnon Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Skal du løpe bare én hundremeter, eller faktisk trene sprint? Begge deler går forsåvidt fint, men sprinting belaster sentralnervesystemet mye, akkurat som store baseløft gjør, så det gjelder å ikke overdrive slik at man ikke blir utbrent neste trening Jeg hadde selv markløftdag i dag, og skal dra og sprinte med slede i morgen Lenke til kommentar
Noxnon Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Okay, jeg skal sprinte 100 meteren et par ganger med mellomrom såklart. Ser kansje ikke ut til at det blir styrketrening i kveld, har et prosjekt på gang som jeg må bli ferdig med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå