Bonnskij Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Eeeeh? Du reiser faktisk over halve kloden på ei helg? Hadde forventa at du jobba på plattform eller noko slikt, med ganske gunstige skift. Lenke til kommentar
therealmocen Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Det må bli body canyoing i Slovenia Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Eeeeh? Du reiser faktisk over halve kloden på ei helg? Hadde forventa at du jobba på plattform eller noko slikt, med ganske gunstige skift. Hvis jeg husker korrekt dro han til Taj Mahal og Agra i India på en fredag ettermiddag og var hjemme igjen til jobb på mandagsmorgen. Det samme med Macchu Picchu. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Eeeeh? Du reiser faktisk over halve kloden på ei helg? Hadde forventa at du jobba på plattform eller noko slikt, med ganske gunstige skift. Hvis jeg husker korrekt dro han til Taj Mahal og Agra i India på en fredag ettermiddag og var hjemme igjen til jobb på mandagsmorgen. Det samme med Macchu Picchu. Det kan vel ikke kalles annet enn effektivt. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Haha, konge "Kva ska vi finne på i helga då?" "Ness... ta ein tur til borneo?" Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Haha, konge "Kva ska vi finne på i helga då?" "Ness... ta ein tur til borneo?" No skal vi ikke overdrive, Borneo brukte jeg en uke på, men da fikk jeg med meg flere dager på en av de beste dykkesitene i verden, Brunei, KL og Singapore. Ellers når det er mulig å finne flyturer til overkommelige priser og det er mye der ute man har lyst til å se så er det da en utmerket måte å bruke helgene på om man tåler å sitte noen timer på fly. Ellers synes jeg mange har en enorm terskel mot å reise på noe mer enn chartertur til syden eller helgetur i Europa. Det blir liksom noen voldsomme greier som man tror man må selge hus og si opp jobb for å få til. Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Men hvor god tid får du til selve ferien, da? Blir det ikke vel mye flytid? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Men hvor god tid får du til selve ferien, da? Blir det ikke vel mye flytid? På flyet sover man, så kommer man frem uthvilt. Da jeg dro til Beijing tok jeg fri fredag og reiste torsdag kveld. Man er da i Beijing før lunch fredag og har etter innsjekking på hotellet en lang dag til å oppdage byen. Lørdag morgen kan man dra tidlig ut på en guidet tur til Muren og andre destinasjoner og er tilbake etter lunch til enda mer byvandring og shopping. Søndag drar man til parker og ser skyggeboksing og så sjekker man ut og tar flyet etter lunch og er tilbake i Norge søndag kveld. Med litt planlegging kan man oppleve og gjøre mye på en slik tur. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg er jeger, og ønsker dermed å reise til våre amerikanske slektninger som bor i Montana. Det er med andre ord veldig gode jaktmuligheter der. Nei, jeg er ikke bare ute etter å skyte dyr - men også naturopplevelsene. Lenke til kommentar
Mester_B Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ellers når det er mulig å finne flyturer til overkommelige priser og det er mye der ute man har lyst til å se så er det da en utmerket måte å bruke helgene på om man tåler å sitte noen timer på fly. Ellers synes jeg mange har en enorm terskel mot å reise på noe mer enn chartertur til syden eller helgetur i Europa. Det blir liksom noen voldsomme greier som man tror man må selge hus og si opp jobb for å få til. Veldig, veldig sant. Kjenner så mange som holder seg innen Europa for de "ikke har råd" til en lenger reise. Så ender de opp med å bruke 20000 på to uker i spania, når man kunne fått en måned i vietnam for samme pris. Lenke til kommentar
koots Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Virker også som om det er mange som kvier seg for å reise med barn og at man ikke kan ta med de på langturer. Er vel sikkert en del som dropper å reise langt på grunn av tidsforskjellen og jet lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå