Groucho Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 hei alle sammen, jeg har laget en bruker her fordi jeg hadde håpet at dere kunne ha hjulpet meg med å finne navnet på et spill som jeg spilte før, men jeg husker ikke hva det heter. Merk at jeg fant spillet fra en cd fra Komputer for alle (a.k.a. k-CD) og det er veldig lenge siden. Siden det var fra en k-cd anntar jeg at det var en demo. dette er det jeg vet om spillet: det er et strategispill, 1 vs 1. man har fabrikker som produserer styrker konstant og de begynner straks å bevege seg mot fiendens base så vidt jeg kan huske. Etter hvert oppgraderte man fabrikkene til å lage "light", "medium" og "heavy" artillery osv osv. Det minner veldig om Red Alert spillene. Du kontrollerer også en slags flyvende tallerken (som du bare kan ha en av om gangen). Det fantes også stasjonære anti-air kanoner tror jeg. Jeg vet at det er veldig uklar informasjon, men hvis noen av dere kan ha noen som helst anelse så setter jeg pris på alle forslag til titler Lenke til kommentar
Groucho Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 er desverre ikke 7th legion, anntar at det er i tidsrommet 2000-2004, men i Komputer for alle sine arkiver på hjemmesiden deres finner jeg bare innholdet på cd'er i 2005 og senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå