wil Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 hvordan blir det hvis man spiller pc spill med en LCD skjerm? F. eks en 17 Tommers LCD. noen erfaringer? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 du får bildet av spillet opp på lcd-skjermen. noe mer du lurte på? Lenke til kommentar
boza Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 det samme gjelder med 15" skjerm... Pfft....thi hi... (klarte ikke å unngå jeg heller) Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Ikke noe problem. Ser akkurat ut som på en CRT-skjerm spør du meg (nå er ikke jeg noen hardcore gamer, men dog), i hverfall om du har en skjerm med litt kvalitet. Selv har jeg Hyundai Q17S (3900,- hos PSDATA), og overhodet ingen problemer av noe slag. Lenke til kommentar
boza Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 CRT vs LCD. Les andre tråder om det på forumet, det er en markant forskjell, men LCD fungerer godt til spill vil jeg si, men CRT er overall bedre. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 hvordan blir det hvis man spiller pc spill med en LCD skjerm? F. eks en 17 Tommers LCD. noen erfaringer? Den eneste forskjellen du merker er at du får bedre plass på pulten og bildet blir mye skarpere. -Jeg har en 17" LCD og 19" CRT, og hvis du tenker på at LCD'en er "tregere" i responstiden så er dette overhodet ikke noe problem, - dette ser du ikke i det hele tatt hvis du har en LCD skjerm som har ok specs. (ikke i "raske" FPS'er heller nei) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg har LCD-skjerm. Noen sier at det ikke er det samme som å bruke vanlig CRT-skjerm, men jeg synes det går helt greit. Spiller endel Wolfenstein ET for tiden, og ser lite ghosting. Dette variere selvsagt fra skjerm til skjerm, da det er noen som ikke er beregnet til å brukes i spill. Det du kan gjøre er å surfe litt rundt og snuse på tester. (www.google.com) Det du må se på er om responstiden (i ms) er lav. Du bør også se etter om skjermen har et godt kontrastforhold. (er ikke så nøye i spill, men på en generell basis). Har forresten en 17" Samsung Syncmaster 172T hvis du lurte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå