direkte Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hvor får man kjøpt pistasjis i Trondheim? slike 2 liters bokser. Jeg har vært på kjempemange butikker og lett, men det er jo ingen som har det. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Samme problem i Tromsø. Ikke til å oppdrive i det hele tatt. Kanskje dem (folkehelseinstituttene) har funnet ut at slikt no er helsefarlig. Mener å ha lest om det for mase år siden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Bunnpris bruker å ha. Lenke til kommentar
VTI Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hvor får man kjøpt pistasjis i Trondheim? slike 2 liters bokser. Jeg har vært på kjempemange butikker og lett, men det er jo ingen som har det. Joker og Obs og noen Megaer har det garantert Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Bunnpris har fra Hennig Olsen. Så slike for ikke lenge siden hvertfall på Bunnpris Buran. Lenke til kommentar
Chanettemarie Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Kan se for meg at kanskje meny har det, de har en del ting som man ikke har andre plasser:) Mvh Chanette Marie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå