Hveding Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hei. Noen som kan nevne gode og nærings rike måltider osv. Hva må jeg ete før og få i meg nok proteiner ? Føler at det blir dyrt og trene pg jeg vil bli større. Må jo ete så mye, og ikke bare mye men næringsrikt mat. Dette synes jeg er litt vanskelig og finne ut, feks hva jeg skal ete til frokost, lunsj, middag osv... Håper på litt hjelp fra folk her Mvh Patrick. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hva er det du vil? At folk skal foreslå næringsrik mat, eller at folk skal foreslå billig næringsrik mat? Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Begge deler. (en god blandning) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Gå på TN.no og les eksemplene i RYP-programmet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Egg, melk, cottage cheese, tunfisk, kjøtt/fisk/fugl fra Kiwis Go'helg-tilbud, samt proteinpulver. Billigste formene for protein du får tak i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå