abene Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Microsoft gir brukerne mulighet til å tjene penger på å bruke Bing, men kun i USA. Les mer Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Dette må være en bra søkemotor, såpass bra at man må betale folk for og bruke den..... Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Å bestikke - bestikker - bestakk - har bestukket :!: Lenke til kommentar
snurre86 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Nå skal det være sakt at microsoft ikke kan feile (gå konkurs) som et selskap da de har alle verdens penger, men de kan feile som et programvare og/eller søkemotor selskap. Jeg sier ikke at de feiler eller ikke feiler jeg bare syns at det skulle være sakt. Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Det de evnt. tjener av brukere på dette stuntet vil jeg tro de taper igjen som en direkte følge av publisiteten rundt å forsøke å kjøpe seg brukere. Når det er sagt, skal det også sies at er all PR god PR, og idéen om at man må betale internett-brukere for oppmerksomheten deres er nok mer fremtidsrettet enn mange tror. F.eks platebransjen har nok misforstått helt når det gjelder hvilken vei pengestrømmen skal gå når man sitter og hører på "hits" på radio Så selv om det ikke er tilsiktet, kanskje Microsoft faktisk er inne på noe denne gangen Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 den store fordelen er vell at de kan kjøre måretta reklame direkte til brukern via wlm og via annonser i bing. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Microsoft tok knekken på "Bing Cashback" tidligere i år, jeg kan tenke meg de har merket det, ja. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 For min del er bing søppel. Den finner aldri treffene jeg vil ha Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 LOL. Microsoft er desperate... Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Kan være en av to ting:Dårlig planlagt stunt som vil koste mer enn det smaker pga for lite oppslutning og de som melder seg opp tjener fett på det.Genial løsning som vil føre folk over samtidig som reklame tjener mer enn det koster. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Høres bra ut, en sikker inntektskilde for de som handler mye på nett. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Problemet til bing er at treffene ikek er like relevante som googles treff. Litt småpenger endrer ikke på det. AtW Lenke til kommentar
moft Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 et kvalitetstegn.. men hei, microstop har jo masse penger, micr$slaver betaler jo for windows hver gang det kommer med mer bloat, mens andre OS er gratis.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Høres bra ut, en sikker inntektskilde for de som handler mye på nett. Nei, det er en gedigen nedtur fra nevnte Bing Cashback. [...] men hei, microstop har jo masse penger, micr$slaver betaler jo for windows hver gang det kommer med mer bloat, mens andre OS er gratis.. Du mener "enkelte andre OS er gratis". Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Høres ut som Microsoft har tatt en gigantisk omvending i det siste, de satser hardt på både reklame og å være "din venn". Kanskje Microsoft nå ser på Google og Apple som en trussel, hvem vet? Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Problemet til bing er at treffene ikek er like relevante som googles treff. Litt småpenger endrer ikke på det. AtW Joda, nå kan de som søker mye først søke kjapt på bing for å tjene penger, også bruke google for å finne det de skal ha Er bare å håpe dette kommer til Norge også Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Det første jeg tenkte: Hvilke sikkerhetsmekanismer skal de sette inn for å forhindre at folk setter opp boter til å gjøre søk? Folk orker t.d. ikke å besvare Captchas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå