SunnyCloud Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Jeg har en Honda Civic 96 modell, med fire viftehastigheter. Nå virker bare viften på 3 og 4 (de høyeste). Jeg har sjekket at sikringen er i orden. Hvor kan feilen ligge? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Det er motstandene i viftereguleringen som er defekt. (motstand er en komponent som regulerer spenning på de forskjellige trinnene.) Lenke til kommentar
SunnyCloud Skrevet 23. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Ok, takk. Flott hvis det kun kan være det. Hvordan fikser jeg det, eller må jeg på verksted? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Har desverre ingen erfaring med denne bilen, så vet ikke. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Disse sitter som regel ved vifta og du bytter enheten, er den lett og komme til tar det vel 2 minutter. Lenke til kommentar
SunnyCloud Skrevet 28. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Har tatt et bilde av enheten...tror jeg. Hvordan får jeg vist det her? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Last opp her og post linken. Eller last opp, trykk på "sett inn bilde" og kopier inn linken. Endret 28. september 2010 av arjato Lenke til kommentar
SunnyCloud Skrevet 28. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Viser bildet hva som må skiftes? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Nei. Bildet viser sikringsboksen. Motstandene sitter på selve vifta, som er inne i kupeen, under dashbordet et sted. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 25. november 2022 Rapporter Del Skrevet 25. november 2022 hei kupeviften virker ikke har sjeket sikring og byttet motstand vifta går på full fart når jeg kjører strøm direkte på vifta fiat dukato. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2022 [email protected] skrev (På 25.11.2022 den 12.18): hei kupeviften virker ikke har sjeket sikring og byttet motstand vifta går på full fart når jeg kjører strøm direkte på vifta fiat dukato. Mulig utslitte børster defekt vifte/bryter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå