Hforce Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Heisann , Har nettop kjøpt dette hovedkortet idag : http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=166497&model=&salg= Så det jeg lurte på , er dette et bra hovedkort for gaming ? overklokking ? Eller vil det bli noen eventuelle problemer å jeg bare burde bli kvitt dette hovedkortet med en gang ? .. Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ja dette er et bra HK til spilling. Har ASUS O.C. Profile for flere profiler i overklokking. Har også 16x16 modus i SLI med 2 kort det er bra. Støtter også CrossFire for ATIkort hvis du vil kjøre med det. EZ Flash 2 er også fint å ha til oppdatering av BIOS uten mye tull. Lenke til kommentar
Shelzar Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 har et lite problem med dette hovedkortet , finner ikke ut hvor jeg kobler dvd rom kablen til hovedkortet :S HJelp ! Lenke til kommentar
Matseng Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 S-ATA kabel eller IDE kabel(TYKK) Lenke til kommentar
Shelzar Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Er en IDE kabel ja . Endret 24. september 2010 av Shelzar Lenke til kommentar
Matseng Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Så vidt jeg kan se er det ingen tilkobling for det. :/ Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det enkleste ville vel være å bytte den optiske enheten til en S-ATA i så fall. IDE har de siste årene vært støttet igjennom egne kontrollerbrikker på hovedkortet, men ser ut som at den er helt utelatt her. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Er nok ikke IDE tilkobling på det hovedkortet. Dette er en standard som fases mer og mer ut da sata er billigere, enklere og mindre plasskrevende. En SATA dvdbrenner koster i dag 200,- så det er ikke store utgiften heller å anskaffe seg. Husker jeg kjøpte 2x CD-brenner i -99 for 2000,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå