Senlu Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg leker med tanken på å kjøpe min første Mac, og vil i så fall ha en MBP 13". Jeg er ikke veldig bevandret i mac-verdenen, men jeg synes den versjonen som er ute nå har vært der en stund... Er det noen som har info/ rykter om når det kommer en ny versjon av denne maskina? Takker for alle gode svar eller kvalifiserte gjetninger.. Senlu Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Vært der en stund? Den ble lansert for 163 dager siden. Så det er nok en stund til den blir oppgradert. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 http://buyersguide.macrumors.com/ Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Du vil ikke se en ny MBP før etter sandy bridge. Våren tidligst. Lenke til kommentar
Diskusjon789 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 En ny Mac Air 11" kommer sannsynligvis i November, men du kan trygt kjøpe deg en 13" MacBook Pro nå. Operativsystemet Snow Leopard er helt topp ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå