Gjest ukjent Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hei, har i en 3-4 uker holdt på med ei nå. Vi er ikke sammen, men vi har snakket om det og funnet ut at vi skal vente fordi det er litt komplisert for hun med tidligere forhold osv. Så det er store muligheter for at det blir noe mer seinere. Kan også nevnes at vi har kjent hverandre og vært venner i 1,5 år nå, først nå de siste ukene vi har begynt å se hverandre mer på en litt annen måte. Så kommer greia, hun har bursdag om en ukes tid. Da blir jeg usikker med en gang. Gir jeg gave? Gir jeg fin gave? Gir jeg en litt dårligere gave? Gir jeg blomster? Middag? Dropper jeg å gi gave? Hadde vært litt enklere om vi hadde vært sammen, men nå som det bare er sånn halvveis greie blir det litt verre for meg. Begge er i starten av 20-årene. Noen som har noen tips da? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Du trenger da ikke å gjøre så veldig mye ut av det. Hva med en kinobilett? Så har jo begge det ganske moro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå