Gå til innhold

Kamptråd: PL. Liverpool - Sunderland

Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både danielzu og smågal har noen poeng her. Spillerne Liverpool har til rådighet burde helt klart spille i 4-4-2. Mye bedre flyt med Ngog > Poulsen. Som forøvrig er LFCs beste og dårligste i år imo. Det skjedde noe med Glen etter han starta cornrow-sjappe med Ando og Pienaar også ja.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Tror Johnson sliter med selvtilliten eller noe sånt. Fyren sliter jo med det aller meste. Både defensivt og offensivt. På denne tiden for ett år siden var han en helt annen spiller. Han og Kuyt var jo meget gode på høyresiden. Formasjonen må vi også gjøre noe med. Vingene våre trekker altfor mye inn i banen og går seg fast. Skulle prøvd med Babel/Kuyt på hver sin kant i en 4-4-2 hvor vingene ligger litt bredt. Lavt tempo er jo også noe vi sliter med, men det ble jo klart bedre når vi spilte med Gerrard/Meireles i midten.

Lenke til kommentar

Slår dere ikke Blackpool hjemme hadde jeg fryktet for plassen i ligaen om jeg var dere.

Cherio, bedre tider kommer for LFC også. Dere blir kvitt amerikanos om et par uker og med det vil LFC sagte men sikkert bygge seg opp igjen. 2-2 mot Sunderland er ingen krise, det kunne vært verre. Go hælg.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Skuffet, sier det igjen som jeg sier hver gang jeg ser Poulsen spille.... tragisk...... ingenting å gjøre på et lag som liverpool.

Trist å se på at vi blir dominert av Sunderland til tider, dette skal jo være en ganske så sikker 3poenger , spesielt hjemme men neida. Vi har mye vi sliter med.

Jaja får bare se fram til neste kamp i Premiere league, Blackpool hjemme , den bør så absolutt være en 3pointer til oss. Men slik vi spiller nå så er det ikke godt å si :dontgetit:

Håper Roy også ser at vi forbedret oss kraftig med engang Poulsen forsvant og Ngog kom inn, håpe på mer av den stilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...