L4r5 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Jeg vil si du minimum trenger Gods & kings. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) Dette er besvart noen poster høyere opp men ja, ihvertfall Gods & Kings syntes jeg var viktig. Endret 26. mars 2014 av Thoto79 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Siste XP er veldig bra, så synes du bør skaffe deg den. Skaff uansett ikke vanilla alene! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Jeg blir nok å gå for den pakken med absolutt alt (Gods and Kings, Brave New World + en del andre tillegg) til 39.99 euro Liker veldig godt denne typen spill, men det eneste jeg har prøvd tidligere innenfor sjangeren er AoE og AoM. Blir moro med noe litt annerledes. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Uhuh, 30-40 nye euro. Blir for drøyt synes jeg Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Vel, når kun selve "hovedspillet" koster 29.99 euro så syns jeg det er greit med 80-90kr. ekstra Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Jeg blir nok å gå for den pakken med absolutt alt (Gods and Kings, Brave New World + en del andre tillegg) til 39.99 euro Liker veldig godt denne typen spill, men det eneste jeg har prøvd tidligere innenfor sjangeren er AoE og AoM. Blir moro med noe litt annerledes. Dette er jo et Turn-based Strategy, AoE og AoM er RTS Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Jeg blir nok å gå for den pakken med absolutt alt (Gods and Kings, Brave New World + en del andre tillegg) til 39.99 euro Liker veldig godt denne typen spill, men det eneste jeg har prøvd tidligere innenfor sjangeren er AoE og AoM. Blir moro med noe litt annerledes. Dette er jo et Turn-based Strategy, AoE og AoM er RTS Er klar over det, ergo den siste setningen. Lenke til kommentar
covah Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Da jeg kjøpte "Beyond the sword" til 4'ern, var det som fulgte med i den tidligere Generals add-on'et inkludert. Er det likt i 5'erns "Brave new world", eller må jeg kjøpe "Gods and kings" separat? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Vel, når kun selve "hovedspillet" koster 29.99 euro så syns jeg det er greit med 80-90kr. ekstra Joda, men nå kjøpte jeg samlepakken av Civ5 når det kom ut, så har allerede gitt sikkert rundt 5-600,- for det uten å ha spilt noe særlig Gods and Kings koster £30 på steam, legger jeg på £10 til får jeg en samlepakke med flere modifikasjoner men er nok litt usikker på om jeg gidder bruke så mye ekstra på det nå dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Da jeg kjøpte "Beyond the sword" til 4'ern, var det som fulgte med i den tidligere Generals add-on'et inkludert. Er det likt i 5'erns "Brave new world", eller må jeg kjøpe "Gods and kings" separat? Alle gameplay endringer i G&K er med i BNW også, slik at det i bunn og grunn kun er nødnvendig å kjøpe BNW+vanilla Civ 5. Men jeg tror ikke du får med de nye lederne og maps som kom med Gods and Kings. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) BNW er latterlig mye bedre enn vanilla. Hver av tilleggspakkene tar syvmilssteg bort fra alt som irriterte meg i grunnversjonen. Endret 26. mars 2014 av Isbilen Lenke til kommentar
covah Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Da jeg kjøpte "Beyond the sword" til 4'ern, var det som fulgte med i den tidligere Generals add-on'et inkludert. Er det likt i 5'erns "Brave new world", eller må jeg kjøpe "Gods and kings" separat? Alle gameplay endringer i G&K er med i BNW også, slik at det i bunn og grunn kun er nødnvendig å kjøpe BNW+vanilla Civ 5. Men jeg tror ikke du får med de nye lederne og maps som kom med Gods and Kings. Kanskje en ide å kjøpe hele pakka til €40 da, selv om jeg allerede eier originalen? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Fuck it. Jeg kjøpte hele sulamitten jeg, spent på om det kan gi like mye glede som firern Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Da var første game på Immortal vunnet! Marokko er bra og frankrike er slitsom om han blir din nabo. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Anbefaler folk å holde utkikk på nettet i morgen. Firaxis annonserer sitt nye AAA-spill på PAX East kl 11.30 østlig tid. Panelet tas opp og legges ut på youtube i ettertid, men @FXS_MisterKevin på twitter holder dere oppdatert. Min munn er lukket med syv segl, utover at jeg tror folk her inne vil være interessert. Lenke til kommentar
The Credible Hulk Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 (endret) Har fingrene krysset for ny utvidelse... dog..."XCOM designer Jake Solomon hyped the Firaxis Games announcement on Twitter, saying: "If you're at #PAXEast then you should go to the @FiraxisGames panel. You will not be disappointed, I promise. I'VE SAID TOO MUCH."" ...muligens en XCOM utvidelse... Endret 11. april 2014 av The Credible Hulk Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Info er lekket. La skattejakten begynne. Lenke til kommentar
The Credible Hulk Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Info er lekket. La skattejakten begynne. Pirates 2? Hvor leste du dette? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Mente at nyheten ligger ute på nettet og nå kan jakten på info begynne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå