fnwilborn Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Civ5 er et godt spill, men såpass annerledes enn tidligere spill at mange trofaste fans ikke liker det, tidvis hater det. Men dette gjelder ikke alle. Jeg tror at om Civ5 hadde vært det første spillet i serien, ville den blitt tatt veldig godt imot. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Noen som vet om et sted hvor man kan få expansion til en rimelig penge? Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Noen som vet om et sted hvor man kan få expansion til en rimelig penge? Amazon: http://www.amazon.co.uk/Civilization-Gods-Kings-PC-DVD/dp/B007VLYM2I/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1342787454&sr=8-1 Endret 20. juli 2012 av radiohodet Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 http://www.play.com/Games/PC/4-/29734921/Sid-Meier-Civilization-5-Gods-Kings/Product.html?searchstring=gods+king&searchsource=0&searchtype=allproducts&urlrefer=search Nærmeste du kommer tror jeg Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg synes ekspansjonen gjorde et ok spill til et veldig bra spill, men... Om det ikke er verdt det kunne en jo like gjerne bare kjøpt Civ 3 eller 4 om det er pengene det står på. Mange mener vel fortsatt at Civ4 er bedre uansett. Kan forsåvidt være sant (for noen) men jeg regner med civ4 er prøvd og kjøpt av de som likte det allerede. Personlig syntes jeg ikke ekspansjonen forandrer så altfor mye, syntes på mange måter den har gjort spillet enklere. 1 ting til: hvordan kan du si kjøpe civ 3 til noen om de skulle kjøpt civ5 men ville spart penger på å kutte ekspansjonen? Jeg anbefaler deg å spille civ3 igjen min venn, jeg forsøkte det for 2 måneder siden, det var helt utrolig dårlig (sammenlignet med dagens) og jeg kan ikke forstå hvordan jeg klarte å spille dette spillet før :\ civ4 er en direkte oppgradering av civ3 på mange områder, og det er forbedret såpass at det er forståelig. Jeg kunne FORSTÅTT det om du sa "kjøp civ 2 eller 4" da disse er universalt mer akseptert som de bedre av de gamle. Ingen spilte vel civ3 etter civ4 kom. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Civ 3 eller Civ 4 var bare en slengbemerkning jeg kom med i farten for å understreke poenget. Jeg spilte aldri Civ 3 særlig mye og du gir vel en god forklaring på det som sikkert var grunnen til at jeg ikke gjorde det. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Tenkte jeg skulle kjøpe Civ 5, med det meste av DLC (Steam summer sale). Er det vits i å kjøpe de DLC hvis jeg kjøper Expansion(Gods and Kings)? Lenke til kommentar
deac Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Kjøp like gjerne GOTY edition. Da får du med alt. 199kr på platekompaniet. Hva den koster på steam aner jeg ikke. Såvidt jeg vet følger ikke noe av de pakkene med som standard i gods and kings. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Kjøp GOTY og Gods and Kings på Steam. GOTY koster 70 kroner siden den var daily deal i går. Tilbudet går ut om 10 timer. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Du får ikke med Gods and Kings i GOTY?! Dessuten koster Civ5 med alt av ekstrainnhold (uten expansion) 112 kr på Steam. Edit: Kjøpte GOTY og Gods and Kings til totalt 32.5 Euro. Endret 21. juli 2012 av Nerowulf Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 DLC er ikke inkludert, bortsett fra to som er med i et av scenariene (Spania + en annen). GOTY ble utkikk et år eller så siden, så xp er selvsagt ikke med. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Er den nye expansionen fet? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Den forbedrer spillet betydelig. Om du liker vanilla vil jeg anbefale den. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg synes også at Gods and Kings tilføyet flere ting som gjør spillopplevelsen bedre. Religion er så som så, men spesielt spionasje synes jeg er stas Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg synes den er meget god. Synes også det har gjort spillet vanskeligere, selv om datamaskinen ikke akkurat er en kløpper til å drive krig nå heller. Eneste problemet mitt er at Etiopia alltid ender opp med å vinne... Lenke til kommentar
cFc Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Ikke hos meg, tok nettop hovedstaten helt i starten og da har de kun 2 små byer igjen. Blir en fin save dette. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Spiller med en annen, og vi har kommet over en litt plagsom greie. Hver gang han angriper noen, blir jeg dratt til det stedet for å se på. Samme med han når jeg angriper. Hvordan skrur jeg av det? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Spiller med en annen, og vi har kommet over en litt plagsom greie. Hver gang han angriper noen, blir jeg dratt til det stedet for å se på. Samme med han når jeg angriper. Hvordan skrur jeg av det? Skru av multiplayer battle animations, trur eg. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Den forbedrer spillet betydelig. Om du liker vanilla vil jeg anbefale den. vanilla? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Originalen, altså Civ5 før XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå