Aiven Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Diskusjon.no Civilization 5 konkurranse Startinstillinger: Standard hastighet, standard kart, pangaea, King, alt annet default. Andre regler: Man kan kun loade et savegame, dersom man har gått ut av spillet og laster inn nøyaktig det man hadde da man avsluttet.* Mål: Få høyest mulig score. For å delta: Last ned saven som ligger i denne posten og spill på den. Post en screenshot fra High Scores i Civilization 5, før den 20. November, i denne tråden. *Det er ikke lov å laste tilbake, for å spille deler av spillet flere ganger og oppnå optimale resultater. Det er, ergo, heller ikke lov å forsøke flere ganger. Ettersom premien i konkurransen er kun heder og ære, håper vi at ingen finner heder og ære i å jukse. Edit: Datofrist endret fra 15. til 20. Diskusjon.no.zip Endret 16. november 2010 av Avien 1 Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg får ikke til å åpne eller unzippe zip-fila. Får beskjed om at den er tom i det ene tilfellet, ugyldig i det andre. Størrelsen ser ut til å være riktig (173 KB). Kjører Win7. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Gikk fint hos meg... Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 har fryktelig dårlig tid om dagen. fint om vi kunne utsatt resultatdagen til den 20. ? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 God nok grunn til å ta en runde CIV igjen tbh Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 har fryktelig dårlig tid om dagen. fint om vi kunne utsatt resultatdagen til den 20. ? Funker for meg. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) nice, håper dette funker for dere andre også edit: er det valgt "hersker" osv i den savefila så alle må spille med den samme? Endret 9. november 2010 av thiscouldbeanyone Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 nice, håper dette funker for dere andre også edit: er det valgt "hersker" osv i den savefila så alle må spille med den samme? Ser ut som alle starter med frankrike, altså, alle variabler må jo være like, så blir jo riktig det. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 litt teit egentlig da alle helt sikkert har en forskjellig spillestil. menmen, kan bruke det som unnskyldning om jeg taper:P Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 litt teit egentlig da alle helt sikkert har en forskjellig spillestil. menmen, kan bruke det som unnskyldning om jeg taper:P Nei det må være likt for alle. Napoleon er litt kjedelig da jeg har spilt han flere ganger, men pytt pytt. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Holy shit, 24 nedlastinger. Det må vel sies å være en suksess Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Vel, mine forsøk står for noen av de da (5-6 stykker antar jeg). Til info for dere andre: Det er fikset nå. Endret 11. november 2010 av trygvan Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Får joine jeg å Hva skal jeg gjøre med den filen egentlig? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Får joine jeg å Hva skal jeg gjøre med den filen egentlig? du lagrer den i savegame katalogen til Civ V, åpner så Civ V og loader saven. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Spillet klikker hver gang jeg prøver å loade savegamen :S Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Spillet klikker hver gang jeg prøver å loade savegamen :S Har du kjøpt spillet? Jeg tviler på om savegamet er bakoverkombatibelt med releaseversjonen av spillet, da det har kommet endel patcher. Endret 11. november 2010 av Avien Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 pirates wont admit to anything Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Nei, jeg har lastet det ned. Så kan vel ikke regne med annet. Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Post en screenshot fra High Scores i Civilization 5, før den 15. November, i denne tråden. Der! Det ble domination victory på 3773 poeng etter 342 turns. Har ikke spilt på pangea eller standard map før, skal si det var mye krig! En stund så det nokså mørkt ut også, f.eks. da alle gikk til krig mot meg, inklusive Hellas som lå foran både teknologisk og militært. Men det gikk bra til slutt. PS: fikk ikke tatt ut high score, men regner med vedlagte bilde er god nok dokumentasjon. Endret 14. november 2010 av trygvan Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 håper det fortsatt går bra for folk at det blir før edn 20.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå