NoNamesLeft Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 var sååå langt fra å få kjøpt det igår. Var en uerfaren fyr i disken som såvidt rakk å "bippe" det inn før en eldre fyr kommer å sier at det ikke kommer ut før om 2 dager.... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 var sååå langt fra å få kjøpt det igår. Var en uerfaren fyr i disken som såvidt rakk å "bippe" det inn før en eldre fyr kommer å sier at det ikke kommer ut før om 2 dager.... Hadde jo hjulpet deg nada med tanke på at du ikke får aktivert det på steam før i morra. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Kunne kost seg med brukerboka og sikle på DVDen da. Hadde jeg gjort, LETT! Edit: Tenker jeg stikker en tur til elkjøp i morra og sjekker om de har special edition inne. Om de har det kjøper jeg den, regner med at det er null stress å returnere den jeg får fra komplett? Endret 23. september 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
MRN Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 var sååå langt fra å få kjøpt det igår. Var en uerfaren fyr i disken som såvidt rakk å "bippe" det inn før en eldre fyr kommer å sier at det ikke kommer ut før om 2 dager.... Hadde jo hjulpet deg nada med tanke på at du ikke får aktivert det på steam før i morra. Vet du når da i morra? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 var sååå langt fra å få kjøpt det igår. Var en uerfaren fyr i disken som såvidt rakk å "bippe" det inn før en eldre fyr kommer å sier at det ikke kommer ut før om 2 dager.... Hadde jo hjulpet deg nada med tanke på at du ikke får aktivert det på steam før i morra. Vet du når da i morra? Hmmm, ca. klokka 1 i natt ifølge steam. Da ville jo natta forsvunnet gaaanske raskt. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har fulgt tidstyv nummer en siden den aller første versjonen kom på PC (Den første jeg hadde var en pirat versjon som jeg senere kjøpte i CD utgave...) Så jeg har alle spillene i serien og elsker den. Moren til alle strategi spill er et navn jeg ofte sier noe jeg snakker om Civ serien, for det er den virkelig! Så jeg gleder med til å trykke på "play" knappen i morgen etter jobb ja, du kan si det sånn. Har pre lastet det ned så alt er klart til en gedigen Civ helg.... Pussig sammentreff og absolutt ikke planlagt, men kjærringa er på hytta i helgen og jeg er hjemme alene og skal mure peis... Den peisen kommer til å komme opp i rekord fart og kommer vel til å minne meg om Civ5 hver gang jeg ser flausene er jeg redd, but what the heck... Når jeg fikk Civ 4 skulle jeg bare installere og spille litt for å se hvor bra den var og den neste gangen jeg kikket på klokka sto det merkelig nok 05:39 der og jeg skulle "våkne" om seks minutter... Kan ikke for mitt bare liv si hvor de timene hadde blitt av og jeg var MEGET trøtt på jobben den dagen.... Så jeg er glad til at de ikke frigir det før i morgen, for da skal jeg ihvertfall ikke på jobb dagen etter... Og kjærringa får meg sikkert i seng på søndagen hvis "uhellet" skulle slå til igjen... En glimrende serie.... helt enkelt alle strategi spills mor, og kanskje også far...? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Her står det at det kl 02. Ikke direkte, men det står Londen 00:00 og Helsinki 03:00, så da blir det 02 her. Og det er 2t45m til Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Står bare "ca. 2 timer igjen" på pre-order-alternativet her i gården. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Da har jeg kjøpt fra d2d! Ikke spilt Civ så veldig mye, men dette her ser jo ulidelig fett ut. Når jeg har helt fersk PC også blei jo dette et klart kjøp! Gleder meg! Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) viser seg jo at dette ikke er i salg via d2d i Ungarn. Noen i Norge som kunne kjøpt digital deluxe (via d2d) og gifta det til meg om jeg setter over penger og alt det der? edit: eller har noe VPN greier så jeg får ip fra Norge Endret 23. september 2010 av thiscouldbeanyone Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) De som har pre-loadet, har dere fått laste ned patchen ? Hvis ikke venter det en fin "gave"-pakke rett etter release Ser for meg det blir en morsom opplevelse når samtlige Civ-nerder i Europa hamrer server(e). Endret 23. september 2010 av Vizla Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hvor mye koster spillet i de forskjellige butikkene? Vist noe orker å svare, er på jobb og ikke tid til å finne ut hvor det er billigst. Er den siste "racen" verdt de ekstra pengene DE koster? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Da var nedlastingen til steam i gang. Går veldig treigt... Hvor mye koster spillet i de forskjellige butikkene? Vist noe orker å svare, er på jobb og ikke tid til å finne ut hvor det er billigst. Er den siste "racen" verdt de ekstra pengene DE koster? Betalte 349 hos gamezone. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 koster rett under 340 på d2d for digital deluxe Lenke til kommentar
Aeio Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 hmm... står 5pm PST, det blir vel 02:00? http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/usa/pacific-time/ Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Dere har i hvert fall fått spillet! Jeg kan bare gå rundt og håpe at spillet ligger i postkassa i morgen, ellers må jeg kanskje vente i flere dager. Spillte litt Civ 4 her om dagen for å få Civ-følelsen tilbake mens jeg ventet på Civ 5. Planen var å bare spille i noen timer, men da jeg så opp på klokka var den plutselig 5:00 på natta! Så hadet bra liv - hallo Civ 5. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Er Civ virkelig så bra.. vel endte opp med å kjøpe det fra steam. Har vel aldri likt Civ, men har vel heller aldri gitt det et sikkerlig forsøk. sist jeg testa det var det vel Civ 3. Får håpe det faller i smak:) Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 hmm... står 5pm PST, det blir vel 02:00? http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/usa/pacific-time/ Skjønner ikke helt det men. Det ble sagt 01.00, det sto ca. 1 time igjen inne på Steam, og nå er datoen for når det skulle låses opp fjernet. Så med andre ord skulle det være spillbart nå, men neida.. Gud så jeg hater slike klønete lanseringer. Savner tiden hvor man kunne gå til butikken, kjøpe spillet og så faktisk dra hjem og spille det når jeg ville Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 "Hey everyone! The International version of Civilization V unlocks at 12am GMT, which is in 20 minutes. Don't forget to get some sleep!" Fra facebook. Ha en god, artig og arbeidsom natt folkens. Gud nait. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) hmm... står 5pm PST, det blir vel 02:00? http://wwp.greenwich...a/pacific-time/ Skjønner ikke helt det men. Det ble sagt 01.00, det sto ca. 1 time igjen inne på Steam, og nå er datoen for når det skulle låses opp fjernet. Så med andre ord skulle det være spillbart nå, men neida.. Gud så jeg hater slike klønete lanseringer. Savner tiden hvor man kunne gå til butikken, kjøpe spillet og så faktisk dra hjem og spille det når jeg ville er no bare å kjøpe i butikk. men må no nesten vente til spille slippes. Ta deg en tur til butikken i morra og du kan nokk helt sikkert gå ut igjen med spillet under armen og rett hjem å spille Endret 23. september 2010 av MysticoN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå