xibriz Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Det er ikke alltid alt går lett med offentlige etater.. det vet alle som har vært i kontakt med dem. Men nå har jeg flere ganger på rad hatt positiv erfaring med de 1. Jeg importerte en snøcooter, betalte toll og mva uten problemer 2. Fikk deretter omregistrert snøscooteren uten problem å fikk ut nye skilter, igjen uten problemer 3. Kjørte opp til BE med kun 2 veiledningstimer (a 45 minutter) uten problemer Nå er jeg klar til vinteren Endret 23. september 2010 av xibriz Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Du fikk lov til å betale avgifter uten problemer. Fantastisk! Prøv med å ikke betale neste gang. Se åssen det går... 2 Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Du fikk lov til å betale avgifter uten problemer. Fantastisk! Prøv med å ikke betale neste gang. Se åssen det går... Den sarkasmen kan du ta ett annet sted. Det er ikke noen selvfølge i det heletatt. Hvis Statens Vegvesen hadde funnet ett klistemerke de trodde ikke var orginalt hadde man ikke fått "lov til å betale", å hadde stått der med 300kg skrap. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Offentlige etater er jo helt koko. Se på NAV, for eksempel. Gratulerer, trådstarter! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Må si meg enig med Kaarerekanraadi. Er vel ikke en stor triumf at du fikk gleden av å betale Satans Vegvesen dine hardt opptjente penger for minimalt med arbeid fra deres side er det vel? På en annen side, å få et statsstyrt organ i Norge til å løfta ræva si opp fra den permanente kaffepausen sin er en bragd, så gratulerer med den. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå