abene Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Toshiba skal tilby bærbare maskiner med Wimax innebygd. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Det var da litt av en antikvarisk maskin på illustrasjonsbildet. Seriellport, parallellport, VGA, 2xPCMCIA, fasttelefonmodem, 5:4 eller 4:3-skjerm osv. Lenke til kommentar
Nemezis Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 For ikke å snakke om state of the art biltema mus og ultra slim formfactor Lenke til kommentar
007CD Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Vell, de sier at resirkulering er bra for miljøet. Dette går visst både for bilder og ideer Lenke til kommentar
slacky Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Blåbær: WiMax er slett ikke unormalt i norge, og har selv vært oppkoblet med det i ett år. Responstiden kan være herp, men kommer generelt sett helt ann på hva utstyr du bruker. At de integrerer det i bærbare allerede er bare flott, men er fremdeles på utskikk etter norske levrandører av WiMAX PCI-kort, trengs til serverene/nodene mine! :-) Gidder ikke F*** bestille fra utlandet hvor jeg møter på 50% toll, og andre idiotsike avgifter - kunne tenkt meg noen kort fra ubiqiti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå