Gå til innhold

PL. Bolton Wanderers - Manchester United kamptråd: 26.09.2010


Old Game

Anbefalte innlegg

Samtidig må Rooney få spille seg i form, og han er av typen som trenger å spille seg i form. Jeg kan være med på å gi Bebe sjansen mot Bolton, Goldwing, selv om jeg ikke tror han starter. Jeg ville helst sett Obertan, men når han spilte reservelagskampen er det vel lite trolig. Scholes fremfor Anderson. Anderson får heller overbevise gjennom innhopp og CC-kamper. Scholes er i form og bør fortsette på samme viset.

Rooney - Berbatov

Bebe - Scholes - Fletcher - Nani

Evra - Ferdinand - Vidic © - Rafael

Van Der Sar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rooney liker seg på på Reebook Stadium. Hat-trick der i 06. Start han og jeg garanterer Wazza-gol.

 

Hvis spillerne tar lett på denne kampen så setter jeg store spørsmålstegn på hele trenerstaben. Her har man tidenes sjanse til å spise inn på Chelsea. Hvis vi roter bort poeng i morgen, så kommer jeg til å knuse noe.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Ingenting som hadde varmet mer enn en ny skrell i dag. Etter Arsenals begredelige kamp i går, er det utrolig hvor mye det hadde bedret humøret om dere taper poeng på Reebok Stadium. Det er langt i fra noen walkover, men jeg tror dere cruiser inn 3 lette poeng. Støtter valget av Owen også. Tror en benking av Rooney ville fått han til å tenke mer på fotballen igjen. Det er ingen tvil på at han vil komme tilbake der han slapp i vår. Spørsmålet er bare når.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Owen Berbatov

Giggs-Scholes-Fletch-Nani

Evra-Smalling-Vidic-Brown

VDS

 

Vil ihvertfall ikke se Park på banen, er av en eller annen grunn mer interessert i å se Giggs leke med Bolton-forsvaret og servere Berbatov og Owen. Håper i likhet med flere at Bebe får et innhopp. Syns at 13:00 kamper passer yppelig, slipper å vente hele jævla dagen. Å vokne 8:30 gjør meg vel ikke til A-menneske, men det er bedre enn å råtne i senga slik det høres ut som flere gjør.

 

Nå venter en bedre frokost, baguetter med egg og majones. Så bærer det ut i solskinnet for å finne noen med Tv2 PL. Er på tide å begynne ringerunden. 2-0, Owen og Berbatov. Håper alle får en fantastisk dag, på gjensyn!

Lenke til kommentar

Fornøyd med laget. Skjønner ikke hvorfor jeg skrev Park på forrige side. Vil ikke se han på banen at all. Får håpe han gjør det bra om han kommer inn, uansett.

 

Selv om "alle" mid-table bortekamper (Stoke, Sunderland, Fulham, Blackburn etc) blir regna og omtalt som slitekamper, så tror jeg dette blir årets verste stange-kamp. Tipper Elmander goaler for Bolton og. Tror allikevel kanskje muligens at vi vinner. Selv om det såklart ville vært klassisk United å tape poeng i denne etter gavepakker på både Emirates og City of Manc stadium.

 

Rooney har klippekort, men helt ærlig. Han er mye farligere for forsvaret til Bolton enn det Owen hadde vært.

Lenke til kommentar

Orakelet har talt? Davies er alltid en pine for motstanderne, sleng på Elmander i tilleg og du har en vanskelig spissduo å hanskes med.

 

Bolton bør jo i grunn ikke være et så stort hinder. Ergrer meg fortsatt grønn over at vi ikke slo dem i år, rundjulte dem i en omgang vi fortjente å lede 4-0, uten uttelling, og så scorer de 3 min ut i andre på et mål som skulle være blåst for frispark.

 

Tipper Nani-riot, spess siden jeg har han på FPL. Rooney kan godt mulig få sitt første spillemål på lenge også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...