Jørgen Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Samtidig må Rooney få spille seg i form, og han er av typen som trenger å spille seg i form. Jeg kan være med på å gi Bebe sjansen mot Bolton, Goldwing, selv om jeg ikke tror han starter. Jeg ville helst sett Obertan, men når han spilte reservelagskampen er det vel lite trolig. Scholes fremfor Anderson. Anderson får heller overbevise gjennom innhopp og CC-kamper. Scholes er i form og bør fortsette på samme viset. Rooney - Berbatov Bebe - Scholes - Fletcher - Nani Evra - Ferdinand - Vidic © - Rafael Van Der Sar Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Personlig tror jeg Rooney kan ha godt av en kamp på benken. Ferguson har selv sagt at han tror Rooney er blitt påvirket av mediekjøret og greiene med Colleen, aldri i verden om han plutselig finner godformen i morra. Da er det bedre å teste ut Owen igjen, som faktisk ikke var helt bøtta mot Scunthorpe. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Etter dagens kamper har vi muligheten til å spise innpå tre poeng på Chelsea og rykke fra Arsenal som gikk på ei mine mot WBA. Håper virkelig at gutta møter i opp med 200% innsats og masse offensiv vilje. Bolton borte er vanskelig, men vi bør ha en meget god mulighet. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Rooney liker seg på på Reebook Stadium. Hat-trick der i 06. Start han og jeg garanterer Wazza-gol. Hvis spillerne tar lett på denne kampen så setter jeg store spørsmålstegn på hele trenerstaben. Her har man tidenes sjanse til å spise inn på Chelsea. Hvis vi roter bort poeng i morgen, så kommer jeg til å knuse noe. Endret 25. september 2010 av NightKeeper Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Det er så jævlig typisk at vi roter bort tre poeng og knapper inn ett poeng i stedet. Bør være full måkkings i morgen, uansett spillere som tar på seg den røde drakta. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Går for gull i dag. Men tar ikke med meg gullet og går før 90minutter + er ferdig gitt... Ikke i årets sesong! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 VdS Rafael - Vidic - Rio - Evra Nani - Scholes - Fletcher - Giggs Rooney - Berbatov Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Ønskelaget eller laget? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Ingenting som hadde varmet mer enn en ny skrell i dag. Etter Arsenals begredelige kamp i går, er det utrolig hvor mye det hadde bedret humøret om dere taper poeng på Reebok Stadium. Det er langt i fra noen walkover, men jeg tror dere cruiser inn 3 lette poeng. Støtter valget av Owen også. Tror en benking av Rooney ville fått han til å tenke mer på fotballen igjen. Det er ingen tvil på at han vil komme tilbake der han slapp i vår. Spørsmålet er bare når. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Owen Berbatov Giggs-Scholes-Fletch-Nani Evra-Smalling-Vidic-Brown VDS Vil ihvertfall ikke se Park på banen, er av en eller annen grunn mer interessert i å se Giggs leke med Bolton-forsvaret og servere Berbatov og Owen. Håper i likhet med flere at Bebe får et innhopp. Syns at 13:00 kamper passer yppelig, slipper å vente hele jævla dagen. Å vokne 8:30 gjør meg vel ikke til A-menneske, men det er bedre enn å råtne i senga slik det høres ut som flere gjør. Nå venter en bedre frokost, baguetter med egg og majones. Så bærer det ut i solskinnet for å finne noen med Tv2 PL. Er på tide å begynne ringerunden. 2-0, Owen og Berbatov. Håper alle får en fantastisk dag, på gjensyn! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 United XI - VDS; O'Shea, Evans, Vidic, Evra; Nani, Scholes, Fletcher, Giggs; Rooney, Berbatov Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Work your magic, Giggsy! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Subs - TK (PIG), Owen, Anderson, Smalling, Park, Rafael, Macheda Rio er for opptatt med å twitre for tiden, så da spiller han naturligvis ikke i dag. Ingen Chicha heller. Endret 26. september 2010 av Latias Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Fantastisk lag. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Fornøyd med laget. Skjønner ikke hvorfor jeg skrev Park på forrige side. Vil ikke se han på banen at all. Får håpe han gjør det bra om han kommer inn, uansett. Selv om "alle" mid-table bortekamper (Stoke, Sunderland, Fulham, Blackburn etc) blir regna og omtalt som slitekamper, så tror jeg dette blir årets verste stange-kamp. Tipper Elmander goaler for Bolton og. Tror allikevel kanskje muligens at vi vinner. Selv om det såklart ville vært klassisk United å tape poeng i denne etter gavepakker på både Emirates og City of Manc stadium. Rooney har klippekort, men helt ærlig. Han er mye farligere for forsvaret til Bolton enn det Owen hadde vært. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Rio the kjeks Ferdinand. Latterligste fyren i gata. Davies kommer til å voldta Evans, så det var de poengene. Edit: Seier...Nå har orakelet talt. Langli gjør sitt beste for å jinxe United i alle fall. Endret 26. september 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Orakelet har talt? Davies er alltid en pine for motstanderne, sleng på Elmander i tilleg og du har en vanskelig spissduo å hanskes med. Bolton bør jo i grunn ikke være et så stort hinder. Ergrer meg fortsatt grønn over at vi ikke slo dem i år, rundjulte dem i en omgang vi fortjente å lede 4-0, uten uttelling, og så scorer de 3 min ut i andre på et mål som skulle være blåst for frispark. Tipper Nani-riot, spess siden jeg har han på FPL. Rooney kan godt mulig få sitt første spillemål på lenge også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 BØØØØØØLTEN! Dette bør bli seier. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 KUN seier er godt nok idag. men vi er flinke til å rote bort når vi har sjangsen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Om vi følger opp sånne dager fra i fjor blir dette tap eller U. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå