Gå til innhold

PL. Bolton Wanderers - Manchester United kamptråd: 26.09.2010

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det han mener er at Messi og Ronaldo spiller i mye mer offensive roller. Nå har jeg ikke sett Real Madrid i år, men Barcelona spiller fortsatt 4-3-3 og jeg ser sjeldent en Messi som må ta løp bakover.

I dag var en ræva dag. Fletcher kommer med løp når han ikke skal og etterlater Scholes alene og Scholes klarer ikke å håndtere Boltons midtbane alene. Evra har vært dårlig så langt denne sesongen sammen med Evans. Det positive er at vi scorer mål og lager flere sjanser. Jeg har tro på oss så lenge vi får orden på forsvaret. Nani fortsetter å ta store steg og begynner å etablere seg som en av verdens beste spillere.

Smalling/Ferdinand og Brown inn til neste kamp takk.

Lenke til kommentar

Møkkaresultat. Tre strake uavgjort på bortebane. Greit, vi har ikke møtt dårlige lag, men skal vi vinne ligaen må man kunne forvente/håpe på en seier borte i ny og ne... Selv så jeg ikke kampen. Var under innspurten av Oslo Maraton da jeg så noen jævlig misfornøyde karer i United-drakt rusle ut av en pub på Aker brygge. Fikk ikke akkurat motivasjon for å sette inn nådestøtet for å si det slik.

Lenke til kommentar

Den statistikken forteller jo ikke så veldig mye, da. Om man ser på antall brytninger, til eksempel, så var Evans i mye større grad enn Vidic tvunget til å vinne ballen foran Kevin Davies.

Er dog tålmodig med Evans. Han har utvist stort talent ved mange tidligere anledninger, men, som jeg har påpekt tidligere, behøver to såpass temposvake stoppere hjelp av den defensive midtbanen, og i kamper som mot Bolton, der United måtte jage scoring i store deler av oppgjøret, ble det vanskelig for Evans å demme opp mot Davies før Fletcher trakk ned i banen.

Vi behøver nok tre på midten når Evans og Vidic skal spille sammen, spesielt i toppkamper og på bortebane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...