Alt-Ctrl Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Evans er helt ute av form, aldri sett han så dårlig som han var i dag. Burde benkes fremover til han har fått vist seg frem på trening. Smalling burde kunne gjort en bedre jobb i dag. Fletcher sin formkurve fortsetter å dale, burde ringe et par bjeller på Old Trafford nå, men bare for å ha sagt det, 2-1 målet var bare uflaks for han, shit happens. Håper Owen starter til fordel for Rooney mot Valencia. Berba var heller ikke spesielt god synes jeg, ingenting stemte i dag. Men Sar er jo bare elsk <3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Vi sliter defensivt. Både på midtbanen og bakover. Vi bør ofre litt offensiv tyngde for å tette igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 For en rar runde dette har vært Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg savner carrick Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 håper Rio kommer tilbake for fult snart, Evans var søppel idag Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Fikk ikke med meg det første kvarteret. Derfor blir mine karakterer slik. Sar: 7 O'Shea: 6 Vidic: 7- Evans: 3 Rompe Evra: 6 Tok seg opp litt mot slutten, men har myye å gå på. Nani: 8+ Uniteds beste by far, god både fremover og bakover, faktisk. Fletcher: 5- Scholes: 6 Giggs: 6+ Berbatov: 6 Rooney: 4 Park: Får ikke til noe, livsfarlig klarering i egen 16-meter som utrolig nok går bakover. Macheda: Virket livlig, men Owen er i mine øyne før Macheda i køen. Owen: Viktig mål, gjør ikke mye ut av seg anna enn det,men viser vilje og gjør det han kan. Burde starte neste kamp før Rooney. Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Synd det Man Utd-fans. Jeg synes dere fortjente å vinne. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Forresten, Berbatov og Rooney var helt jævlig dårlig i dag. Kroppspråket deres var ute av en annen verden lavmål, noe jeg ikke kan skjønne fra Berba som er i sitt livs form og ikke har noen grunn til å henge med nebbet... Men likevel så skal 2 mål borte mot Bolton og Fulham være nok. Ikke engang 3 kæsser mot Everton ga oss mer enn 1p. Vi har scoret 7 mål på tre bortekamper, men har ingen seire. Varsellampene er sprengt, vår akilleshæl er på midten og bakover. Evra uten form, O'shea er gråere enn gråstein, Vidic på det jevne og en hodeløs pingle i Evans. Med en Fletcher ute av form og en litt stasjonær Scholes foran det igjen, blir det litt for enkelt å løpe oss i stykker. Forsterkninger i Januar trengs nå som Rio aldri kan spille, Hargreaves (vår eneste DM) er grønnsak, Carrick er skadd/dårlig og Anderson det samme. Giggs ut med strekk i dag så jeg, det betyr at vi er skrapet på kantplass også. Kjempe kudos til Nani forresten. Vår beste spiller denne sesongen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Berbatov: 6 Seriøst? Greit at du er mad-fanboy, det er jo jeg også nå, men fyren var bøtte med dritt i denne kampen. Såpass må vi kunne innrømme vel? Ja, han var "bedre" (eller mindre dårlig) enn Rooney, men fortsatt forferdlig svak. Så ikke ut som han løp mer enn 20m til sammen. Burde servert Giggs på åpent etter 2min, men loffet ballen til helvete over også. Ok å ha en dårlig kamp, men la oss i det minste kalle en spade for en spade.. eller en bøte med bæsj for en bøtte med bæsj. I dag var vår kjære toppscorer elendig. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Begge spissene våre lå altfor lavt i dag. Rooney burde jage bakrom flere ganger enn tilfellet var, og det ble altfor mange som ønsket å delta i oppbygningen av spillet. Hadde vært bra med Chicarito utpå der i dag, og jeg lurer på hvordan meksikaneren skal få sjansen til å vise seg frem når man åpenbart ikke tør å vrake Rooney fra start. Da Macheda kom inn ble det med én gang mer fart i Berbatov også. Kudos til Bolton, for øvrig, som gjorde sitt for å stresse midtbanespillerne våre til det fulle. Fletcher, Vidic og Nani våre beste i dag. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Kjempe kudos til Nani forresten. Vår beste spiller denne sesongen. Var vel eneste lyspunktet i dag, i tillegg til Owen sitt mål. Godt å se at Nani kan spille godt selv om resten av laget er ræv. Edit: 5 eller 6 i karakter er ikke den voldsomme forskjellen akkurat, å gi Berba en 6 i dag er ikke noe å reagere så kraftig på. SÅ dårlig var han ikke. Edit 2: Fletcher, Vidic og Nani våre beste i dag. ? Endret 26. september 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg savner carrick Du er ikke alene om det. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 VDS: Tja. Får ikke mye å gjøre, men gjør ikke mye med det han får heller. 6.5 OShea: Kjedelig. Nervøst. Virkelig vært under nivået sitt i år. 5 Vidic: Glipper mann én (kanskje to?) gang i løpet av matchen? 7.5 Evans: Syns ikke han er så gæli som enkelte her inne. Tydlig at han har blitt litt hakkekylling og han har noen gode situasjoner. Mye dårlig og dessverre, men motstanden i Davies og Elmander er noe av det tøffeste å møte. Gikk på dass og gråt litt rett før sjangsen til Elmander, så mulig det hadde veid ned igjen om jeg hadde fått det med meg. 5 Evra: Blitt smitta av Rafael og Fabio. Hull og rom hele tiden. Rooney var nede på venstreback et par ganger. 5 Nani: Vår beste. Spiller på et annet lag ser det ut som. Alle våre angrep var Fletcher/Scholes/OShea/Rooney/Berba ----> Nani også videre derfra. Goal og assist i tilegg. Wonderboy. 8 Fletcher: Sløv. 5.5 Scholes: Får for innsatsen.6 Giggs: Tom for ord. 6 Berbatov: Årstverste. Blir mye bedre når han får Macheda som partner istedenfor Rooney. De siste 20 syns jeg er gode. De første 70 er surrete. 5 Rooney: Rooney gjør meg bare sur for tiden. P.d.d. vil jeg heller se Berb, Chicha, Kiko og Owen før han. Okej. Ikke Kiko, men resten er foran i køen. Virkelig bedriten. 4 Park: Nok. Det er nok Park. Vekk. Værsåsnill. Orker ikke se han spille for United lenger. 2.5 Macheda: Ego. Høy på seg selv. Allikevel, positiv i dag syns jeg. Jobber hardt og får til det han prøver. 4.5 Owen: Bra mål. Ironisk at vår laveste spiller skulle være den eneste som vant en hodeduell. Perfekt goal og bra arbeidsinnsats. In the end er ett poeng bedre enn null, så Owen skal få for den. 5.5 Og siden jeg aldri klager på dommeren skal jeg ta meg friheten til det nå. Dowd: 2 Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hva skjer med United nå a? Det eneste vi får håpe på er en god fortsettelse, og at Chelsea, Arsenal og City taper poeng på disse vanskelige bortekampene(Fulham, Everton, Bolton). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Bolton er da ikke noen vanskelig bortekamp. Er bare United som er et vannvittig lett hjemmelag for tiden. Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Fletcher, Vidic og Nani våre beste i dag. ? Med Fletcher på banen var vi farlige fremover. Gjennombruddsløpene hans er mer essensielle enn de fleste egentlig tror, og det ble altfor stasjonært uten overraskelsesmomentet Fletcher gir oss når han forstyrrer forsvarerne slik. Når Bolton i tillegg dominerte banespillet i mye større grad etter Fletchers sortì, var det ganske lett å se at vi savnet han mot slutten. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Alle dere som roper ut om at vi kan glemme PL-gull i år, hold kjeft og ta en titt her: Tabell etter 6 serierunder i fjor: Nr Spilt V U T Diff. Poeng 1 Chelsea 6 6 0 0 15 - 3 +12 18 2 United 6 5 0 1 15 - 6 +9 15 3 Arsenal 6 4 0 2 21 - 10 +11 12 4 'Pool 6 4 0 2 16 - 9 +7 12 5 Villa 6 4 0 2 9 - 5 +4 12 6 City 6 4 0 2 11 - 8 +3 12 7 Spurs 6 4 0 2 12 - 10 +2 12 Tabell etter 6 serierunder i år: Nr Spilt V U T Diff. Poeng 1 Chelsea 6 5 0 1 21 - 2 +19 15 2 United 6 3 3 0 16 - 9 +7 12 3 Arsenal 6 3 2 1 16 - 7 +9 11 4 City 6 3 2 1 7 - 2 +5 11 5 WBA 6 3 1 2 8 - 11 -3 10 6 Fulham 6 1 5 0 7 - 6 +1 8 7 Spurs 6 2 2 2 6 - 5 +1 8 8 Blackburn 6 2 2 2 7 - 7 0 8 EDIT: Våre 3 uavgjorte i år hadde i tilsvarende oppgjør i fjor endt med 2 tap og 1 seier - altså samme mengde poeng som i fjor. Så slutt med svartmalingen, tenk heller på hvor bra dette blir når vi får fiksa skadene. Husk også skadehelvetet vi hadde i fjor vinter, det slipper vi kanskje i år . Endret 26. september 2010 av Alastor Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Og? At tabellen er kliss lik som i fjor trenger vel ikke være positivt. Vi tapte gullet i fjor og i dag hadde vi en gyllen mulighet til å kneppe innpå Chelsea. Det er ikke resultatene isolert sett som er stygge og det burde folk skjønne greit by now. 7 mål på 3 vansklige bortematcher er ikke dårlig. 7 i mot, det er dårlig. Uansett motstand. At vi er så avhengig av formspillere når det butter er også stygt. VDS, Nani, Berba, Vidic og Scholes er de eneste som har levert i år. Selv om vi tar 2 poeng mer på Craven Cottage og Goodison enn i fjor så betyr ikke det at vi ender 2 poeng høyere. Tipper vi taper borte mot Arsenal i år f.eks. Jeg svartemaler ingenting. Av den enkle grunn at jeg ikke kan se noe winning-team hos noen i ligaen. Chelsea snubler stadig og har tapt samtlige mot motstand i år. City kommer til lå ryke på uavgjort og tap i hvertfall 14-17 kamper og Arsenal har rutine på å suge tåteflaske og intet mer. Jeg har stor tro på at United kan vinne i år, ettersom jeg helt oppriktig mener at vi ser sterkest ut av de største. Alikevel, det er gode rom for noen skyllebøtter innad i laget og vi vinner nok ikke fordi vi er overlegne. En seier hadde isåfall vært selvforskyld surr fra andre lag. Man kan gå på mellom 8-12 blemmer i løpet av en sesong. Det er klart, om de 12 blemmene utelukkende er uavgjort, så vinner vi ligaen. Men vi har brukt opp 3 i kvota på 10(+/-) og det engster meg litt at de kommer så tidlig og tett innpå hverandre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hvordan var sesongstarten i fjor i forhold til i år? Har vi ikke hatt en mye tøffere start? Og èn ting som eg synest er viktig å få med seg: det offensive spillet er MYE bedre enn det var i fjor. MYE! Få skikk på forsvaret, noe vi alle vet at United kan mye bedre enn de har vist i noen kamper i år. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hvordan var sesongstarten i fjor i forhold til i år? Har vi ikke hatt en mye tøffere start? Og èn ting som eg synest er viktig å få med seg: det offensive spillet er MYE bedre enn det var i fjor. MYE! Få skikk på forsvaret, noe vi alle vet at United kan mye bedre enn de har vist i noen kamper i år. På de seks første i fjor hadde vi møtt Tottenham, Arsenal og City. Vant de tre, blir vanskelig å klare det denne sesongen. Spesielt City og Tottenham ser sterkere ut den sesongen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå