Old Game Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Kl 13 på søndag, tv2bpl hd1. Endret 23. september 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 HERLIG FØRSTEPOST Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Enig, er det i det hele tatt noen som gidder å lese all dilldallen som står til vanlig? 0-3. Berba-trick. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Enig, er det i det hele tatt noen som gidder å lese all dilldallen som står til vanlig? 0-3. Berba-trick. Jeg pleier å lese i hvert fall. Alltid kos med litt rundt kampen for å brygge opp forventningene til kampen enda mer 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Bolten borte er noe dritt. Blir en slitekamp hvor ett av lagene vinner 1-0 mot slutten. Mark my words. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Bolton er svekket så det holder med forsvarsbautaene Jaaskelainen og Cahill ute med karantene. Det er en kort og grei tur (jeg så Rebook på veien til Blackburn ) for spillerne, og vi skal hente 3 poeng. Ingenting annet er akseptabelt. EDIT: Jaaske er visst tilbake. Sonet den tredje i Carling Cup. Endret 23. september 2010 av Vamos Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Cahill har vel også sonet ferdig? Ellers har Bolton nokså få skader ser jeg. S. Davis og begge O'brien er de eneste som er ute av oppgjøret. Lurer på om Coyle tør å spille med to spisser da Elmander og Davies begge er i stråelende from, eller om han tetter igjen midten med 5 mann og kjører Davies som enslig spiss. Tiden vil vise. Uansett, noe sier meg at dette blir en heidundrane match med mål til begge lag. Endret 23. september 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Cahill har sin tredje og siste kamp med soning mot oss. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Enig, er det i det hele tatt noen som gidder å lese all dilldallen som står til vanlig? 0-3. Berba-trick. Var ment som ironi Personlig elsker jeg de lange førsteinnleggene i kamptrådene 1 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) håper på VDS Brown-Vidic-Rio/Smalling-Evra Nani-Fletcher-Scholes-Giggs Rooney-Berbatov Eller et litt dårligere/reservepreget lag, siden det er mot et skadepreget bolten? VDS Rafael-Vidic-Smalling-O`Shea Nani-Carrick-Fletcher-Obertan Rooney-Owen Endret 23. september 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Lurer på om jeg skal driste meg utpå å lage kamptråd en eller annen gang. Har vel vært inne her (fotballdelen) såpass lenge at jeg ikke blir hengt ut som en bæsj om den ikke skulle holde mål? For øvrig, herlig førstepost, deilig med bilde av verdens beste Bulgarer! Veldig spent på laget til denne kampen. Edit: Altså, mest spent på forsvaret. Resten av laget er vel "same old", håper jeg. Endret 23. september 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Eller et litt dårligere/reservepreget lag, siden det er mot et skadepreget bolten? Hva slags tankegang er dette? Dette er PL, vi skal dermed stille med det best tilgjengelige laget. Blir dumt å undervurdere motstanderen på den måten, uansett hvor mange skader de har. Greit å kanskje gi reservene litt spilletid hvis vi leder komfortabelt midtveis i andre omgang (helst med 3/4 mål), men å starte med reservene i en kamp vi må vinne er ikke akseptabelt. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Vi har ikke vunnet på bortebane i PL denne sesongen, så greit å makse laget. Ser ingen grunn til å spare spillere så tidlig i sesongen uansett. Kanskje spare Giggs eller Scholes til kampen mot Valencia, men de andre burde tåle å starte to-tre kamper på rad uten stress. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Sist vi slapp innpå reserver når vi ledet komfortabelt scorte Cahill og Arteta et mål hver. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Eller et litt dårligere/reservepreget lag, siden det er mot et skadepreget bolten? VDS Rafael-Vidic-Smalling-O`Shea Nani-Carrick-Fletcher-Obertan Rooney-Owen Jeg ville heller gått naken på besøk til paven enn å spille med det laget der mot Bolton. Skadepreget er de heller ikke, selv om det er et fint ord å bruke. VDS Brown(?) - Vidic - Rio - Evra Nani - Fletcher - Scholes (Ando?) - Park Berba - Rooney(?) Kanskje Anderson passer bedre til denne kampen enn Scholes. Jeg vet Anderson kommer tiø å skuffe meg om han spiller men. Giggs inn for Park i 64' minutt når vi sliter på 0-0. Samtidig, kanskje prøve Berba - Owen igjen? Rooney har levert bøtta i samtlige kamper nå og Owen hadde gode involveringer mot Scunthorpe (Oo0ooO0oh ...). Når var sist Rooney ble bytta inn i 60ende uansett? Go for it. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Er med på å benke Rooney. Veldig usikker på om Scholes og/eller Giggs burde spares til midtuken. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Herlig hvordan Sir Alex trekker absolutt all fokus vekk fra laget med sine stunt. Selv Rooney får mye mindre tyn. Kevin Davies: "There's always a buzz around the training ground in the days leading up to playing Manchester United. The lads have all been on top of their game in training in anticipation for the game." Som vanlig mot Bolton er det med blod og svette denne kampen skal vinnes, samt at Davies må bli tatt ut. Den mannen er virkelig et gnagsår. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Rooney har ikke noe på banen å gjøre. Benken next. Edwin O'Shea-Vidic-Rio-Evra Nani-Scholes-Fletcher-Bebe! Berbatov-Owen! - Er Rio Ferdinand ute, må Smalling inn, ikke Evans - Bebe var ikke med for reservene i går, jeg lukter at SAF kliner til med en sjokk plass for Bebe på søndag. Han er rask, teknisk, uforutsigbar og kan volde smerte med sin fysikk. Why not? Tror nok Park eller Giggsy starter, men jeg tror Bebe får en plass i troppen. Obertan spilte i går natt så han tviler jeg på at blir med. med Valencia ute åpner det seg for andre. - Rooney har vært grusom i år. Han fortjener ikke klippekort og bør benkes for Owen (pjuke) som scoret to mot Scunthorpe. Strålende at Carrick og Anderson er tilbake. Vi trenger litt kvalitet å bytte inn når Scholesy blir sliten. Jeg håper intenst at Anderson er med mot Bolton, men Carrick trenger nok en reservekamp eller to før han er klar. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Helvetes tidligkamper. Jeg hadde problemer med å våkne til disse da jeg var i Norge. Og nå er jeg syv timer bak. Haha. Men det er null stress. Vanskelig bortekamp, men satser på at Bolton-dødaren Berbatov herjer litt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 http://united.no/united/nyheter/nyheter/dilemma_for_ferguson Owen eller Rooney fra start? Tror jeg går for førstnevnte, for han virker å være i bedre form enn Rooney. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå