Gå til innhold

[Løst] Mobil-sak hos Tele2: Hva sier lover og regler om dette?

raristam

Anbefalte innlegg

Hei.

Dag 1:

Jeg mottok jeg vedlagte e-post.

Dag 17:

Ringte jeg til Tele2, spurte pent om "når kan jeg vente min nye telefon i posten". Ble satt over til en annen kundekonsulent.

Den andre kundekonsulenten hos Tele2 sa at det skulle hun purre på, jada ok, alt fint.

Så kom vi til å nevne hvilket abbonement det var snakk om. Hun sa "du har bestillt tilbud T6 med Champion 139."

Jeg sier "Nei, jeg har bestillt tilbud T6 med Champion 89. Jeg kan sende deg mailen hvor tilbudet sto."

Det gjorde jeg. Skulle høre ifra dem.

Dag 20:

Mottok mail fra Tele2 om at telefonen var sendt og at den var sendt med Champion 139.

Ringte på nytt til Tele2, snakket med en mann som leste igjennom saken og så på tilbudet (vedlegget) jeg hadde brukt. Han sa han skulle fikse det, bare at jeg må kontakte Tele2 for å sjekke at abbonementet er endret før jeg tar i bruk mobilen. Håper dette går i orden...

DERSOM dette ikke går i orden, er min påstand som følger:

Er det ikke slik at dersom det på prislappen i hylla står "Kjøttdeig 400g - KR 38" så må butikken selge kjøttdeigen til kunden for 38 kr, selv om scannerdingsen i kassen sier "Kjøttdeig 400g - KR 46"?

Og hvis man da overfører samme tankegang til dette mobiltilbudet, så skal jeg da ha telefon med champion 89, fordi det er det som står på tilbudet?

Takker for svar fra folk som kan om slikt... :)

Gmail - Ny mobiltelefon til 1 kr.pdf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje...

Det står ingenting om 'forbehold for trykkfeil' i mailen jeg mottok. De i Tele2 jeg har snakket med, har aldri nevnt dette som en mulig grunn til feilen, verken muntlig eller skriftlig. Har heller ikke mottatt verken mail eller sms av noe slag som sier at akkurat dette tilbudet var feil, at månedsprisen var feil, og det er nå gått 3 uker siden jeg fikk tilbudet.

Men som sagt: Han jeg snakket med siste gang sa at de skulle ordne det, så da satser jeg egentli bare på at det går bra...

Lenke til kommentar

Hei Raristam,

har du mulighet til å sende oss hvilket mobilnummer dette gjelder på DM så skal jeg følge opp denne.

Dette ville også vært til hjelp for å finne ut hvor feilen oppstod, slik at dette ble rettet.

Mvh

Henrik Lindblom

Kundebehandler

Tele2 Kundeservice

Har sendt dere en melding med nr mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...