Limose Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hei Jeg har hørt at politikanpp/turtallsperre knuser tinger i mc'en hvis man kjører med den på for lenge. Er dette sant? Takk på forhånd:) Lenke til kommentar
Strandern Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ja, det er sant. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Det kan ødelegge coilen om du bruker den for mye Lenke til kommentar
95hovland Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Visst man skal ha politiknapp må man ha rpm teller? Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Man må ikke ha turtallsmåler, nei Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Du vil etterhvert ødelegge det elektriske i sykkelen. Hadde det på en sykkel jeg hadde og etter et halvår måtte jeg trillstarte sykkelen hver gang jeg skulle starte den. Den elektriske startern hadde rett og slett fått nok av spenningsforskjellene med den såkalte "politiknappen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå