ChrisCon Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Endelig etter et år med venting og forsinkelser er herligheten her. Det kommer til å bli så ubeskrivelig fett. Eneste stedet jeg fant hvor det blir solgt er på www.cdon.com foråndsbestillinger. Blir sluppet om 2 dager. Kan nesten ikke vente... Noen andre enn meg som er enig at denne serien er det beste noen noen gang har klart å lage innenfor denne typen spill? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Ja, det er verd å kjøpe det. Skikkelig bra bilspill. Er ganske så velgjort! edit: slem post Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 FOOrK: Kutt ut slike useriøs og provoserende innlegg. Anse dette som en advarsel. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 FOOrK: Kutt ut slike useriøs og provoserende innlegg. Anse dette som en advarsel. sorry :oops: Lenke til kommentar
cyberXbox Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 kjøpte det på tirsdag i england jeg Han solgte det vel ved en feiltagelse tenker jeg. Hadde vært i 4 spillbutikker før jeg fant det! Det er helt vilt bra i singelplayer, men det er først når man spiller live at det tar av... ville gitt det 8.5/10 eller no Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 XBOX-TEST: Midtown Madness 3 Gled deg til Xbox Live! http://itavisen.no/art/1301463.html Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe det fra gamesmix.com allerede Idag, for å få testet det over xbox live... virker gøy... Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Fikk det på lanseringsdagen, og må si jeg fikk som forventet: Rått med mye glaskap, og et morsomt bilspill! Savner Live! Synd jeg bor langt uti huttiheita uten bredbånd Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Fikk det på lanseringsdagen, og må si jeg fikk som forventet: Rått med mye glaskap, og et morsomt bilspill!Savner Live! Synd jeg bor langt uti huttiheita uten bredbånd Siden du bor uti huttiheita blir du sikkert lei det snart, så da kan du selge det til meg? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Xbox Live! er vel ikke lansert enna ? MM3 er bra, men litt overdriving at det er DRIIIITFET liksom. Synes Midnight Club 2 er tøffere, kanskje fordi jeg liker det litt seriøst... Musikk osv.. Ikke dritaseriøst å kjøre på to hjul gjennom halve Paris heller da, men ellers (tenkte på Midnight Club 2) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 mange har xbox live beta Lenke til kommentar
hamame Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 mange har xbox live beta Og sikkert like mange som har Live kjøpt i Sverige, UK eller andre land Harald Gamertag: Kwanza Lenke til kommentar
Tekanne Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Lurer på om jeg skal kjøpe MM3 Panzer Dragoon Orta Brute Force Har noen en ide på hvbilket spill jeg skal kjøpe? 8) Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Ømtæle: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=673 Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Lurer på om jeg skal kjøpe MM3 Panzer Dragoon Orta Brute Force Har noen en ide på hvbilket spill jeg skal kjøpe? 8) brute force ville jeg gått for, siden jeg har midnight club II som eier MM3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå