Jakoozie Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Det tyder på at både Splinter Cell- og Prince of Persia-serien vil få oppussede versjoner. Les mer Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Så nå kan jeg kjøpe alle spillene på nytt .. i HD? Eller gjelder dette bare konsoll? Endret 23. september 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Men jeg har da allerede både Splinter Cell og Splinter Cell Chaos Theory i HD? Ååååh, det er oppussede konsollversjoner det er snakk om. Jøss ja. PC-versjonene har såvidt jeg husker alltid hatt mulighet for høye oppløsninger (om grafikkortet takler det). Synd at samlepakkene kun er listet som PS3-titler. For PC-versjonene av Splinter Cell, og Prince of Persia: Sands of Time, var faktisk veldig godt gjennomførte. Kontrollene satt som fy, menyene var tilpasset mus og tastatur-oppsett etc. Og på Prince of Persia var det vel heller ingen ekkel DRM (kanskje utenom den typiske serial og disk-checken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg