elvenbow123 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hei! Driver med et fotoprosjekt på skolen, og vi skal ha en bildeoppgave; Good vs Evil. Jeg sliter litt med og finne ut hva jeg skal hvelge... Gidder dere og poste litt ideer her? til en "kamp" Feks; Mac vs Windows, som var det beste jeg kom på som også var litt orginalt, men det blir kanskje litt stive bilder. Oppgaven er og lage en bildeserie på 5 bilder. på forhånd takk Lenke til kommentar
nostrum82 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 http://www.google.no/images?q=good+vs+evil&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=Q0ubTKG6GsL-OfT0yPIM&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CCkQsAQwAA&biw=1428&bih=766 Lenke til kommentar
Illus Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg ville ha prøvd å få til to bilder av samme situasjon der objekt en er good i det ene og evil i det andre (og vise versa) .. F.eks. en katt som står med poten klar til å hogge til en mus.. sett fra over skulderen til katten.. men det andre bildet viser det fra musens side der kanskje katten ber for sitt liv og musa står det med en ag3 (skjult i det første bildet) Dårlig eksempel, men du skjønner kanskje hva jeg vil fram til Lenke til kommentar
elvenbow123 Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Jeg ville ha prøvd å få til to bilder av samme situasjon der objekt en er good i det ene og evil i det andre (og vise versa) .. F.eks. en katt som står med poten klar til å hogge til en mus.. sett fra over skulderen til katten.. men det andre bildet viser det fra musens side der kanskje katten ber for sitt liv og musa står det med en ag3 (skjult i det første bildet) Dårlig eksempel, men du skjønner kanskje hva jeg vil fram til Yeah, skjønte hva du mente! ikkje dumt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå