TNiklas Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hei, Har tenkt til å kjøpe meg annlegg (begynner med forsterkeren) og ser en butikk har tilbud på Onkyo TX-SR608 Surroundreceiver til 3 000 denne uken (Link) (ned fra 5000). Er dette en reciever som er bra / verd 3 000 eller kan man få noe bedre i denne prisklassen? Takk ps: Soundgarden som har tilbud (3 000). Lenke til kommentar
toygard Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Den har gått fra 4995,- til 3995,- mener du. Ikke et så veldig godt tilbud. Elkjøp selger den til samme prisen og de har hatt tilbud på den til 2995,-. Vurderer den receiveren selv. Sånn som jeg har forstått det, er det noe av det bedre du kan kjøpe i den prisklassen. Har lest flere gode omtaler. Hvis elkjøp har tilbud på den igjen, kjøper jeg på et blunk. Lenke til kommentar
TNiklas Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Den har gått fra 4995,- til 3995,- mener du. Ikke et så veldig godt tilbud. Elkjøp selger den til samme prisen og de har hatt tilbud på den til 2995,-. Nei, jeg mener at den selges for 3000 hos soundgarden torsdag, fredag, lørdag (i hvert fall i bergen), sto i vedlegg til en avis (BT i går). Regner med jeg går å kjøper den seinere i dag da Edit: Vet det ikke er det som står på nettbutikken, men sto i avisen Endret 23. september 2010 av TNiklas Lenke til kommentar
toygard Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ok, sorry. Synd jeg ikke bor i nærheten av en soundgarden butikk. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg har denne selv og er veldig fornøyd! (Skal vel nevnes at jeg trolig hadde vært fornøyd mer eller mindre uansett, rimelig nybegynner) Forsterkeren driver et par NS-777 med BI-Amp og det låter flott! Verd pengene for min del! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå