Windoge Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Må stikke over til en butikk og kjøpe dressko etter jobb fordi jeg ikke finner mine gamle som jeg fikk av militæret. Hvor kjøper jeg dette? Vanlig skobutikk, eller har butikker som Dressmann dette? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=380 Spør der du. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Dressko får du nok enkelt tak i hos de fleste vanlige skobutikker. Eurosko f.eks burde ha godt utvalg. -------------------- KongKake: Feilpostede tråder kan enkelt flyttes, så det er bedre å rapportere disse, like tråder under forskjellige kategorier blir bare rot Tråden er nå flyttet dit den hører hjemme. Kommentarer på veiledning tas som vanlig på PM, ikke her i tråden. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Agnar f.eks. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Sjekk ut Herring Shoes. Edit: Ble litt krøll i linken. Endret 24. september 2010 av Tablespoon Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Agnar f.eks. Sjekk ut Herring Shoes. Edit: Ble litt krøll i linken. Disse støttes. Ville ikke valgt en av de kjente kjedene. Du får også sko hos Zara, men kvaliteten er ikke helt som de nevnt over. Endret 25. september 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Hvis du skal ha et par sko du BARE bruker til dress, og du bruker dress 2-3 ganger i året, gå Bianco eller noe. Dette sier jeg fordi det ville vært skammelig å kjøpe et par sko til flere tusen for å sette de i skapet 99% av året. Er du derimot interessert i et par sko som du kan ha i mange mange år, og bruke et par dager i uken, INVESTER. Sko ! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Personlig ville jeg ikke kjøpt meg dårlige dressko. Selv om man ikke bruker de ofte er det jo fint de varer lenge. Men i så fall ville jeg ikke valgt Bianco, syns ikke de har noen fine herresko lengre, da ville jeg heller tatt turen til Zara. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå