mateogold Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 http://www.finnsenderen.no er oppdatert - nå med LTE Ser b.l.a. LTE i Trondheim Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Kult (Og endelig noen som bruker riktig terminologi ) Endret 23. september 2010 av cyclo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 I denne utgaven har noe gått hakkande galt, for to av MNs siter syd i Rælingen har blitt fjernet fra kartet. Og det var til og med to av de mindre stygge. Lenke til kommentar
mateogold Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Virker som noen MN siter i Trondheim også har blitt fjernet.... Finner ikke den nye UMTS BTS'en fra NC på Vega i Nordland. NC UMTS 900 siter er markert som UMTS 2100. Lenke til kommentar
mateogold Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 WOW! Se på Namsos! Telenor har peppra småbyen med UMTS stasjoner 12 av dem fra Telenor, som også har 6 på GSM. NetCom har hele 2 UMTS og 3 GSM.... Hvem var det som ikke kunne bevise til forbrukerombudet att de var best på dekning i Norge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 WOW! Se på Namsos! Telenor har peppra småbyen med UMTS stasjoner 12 av dem fra Telenor, som også har 6 på GSM. NetCom har hele 2 UMTS og 3 GSM.... Hvem var det som ikke kunne bevise til forbrukerombudet att de var best på dekning i Norge? Flere kunder hos Telenor? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Dekning er jo subjektivt. Man kan jo fint si at man har dekning når man har tynt BTS-ene til det maksimale slik at man har teoretisk dekning i et stort område, selv om f. eks. man ikke klarer å hanskes med trafikken man har i det området. Det er ingen tvil i mine øyne at Netcom "tyner" nettet sitt langt mer enn hva Telenor gjør. Desverre er jeg stuck med Netcom, men jeg savner mitt gode gamle Telenor-abbonement. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Men uansett: å vurdere dekning og nettkvalitet fra kartene på finnsenderen.no er ikke mulig. Dessuten finner jeg stadig flere feil på den nye utgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå