xlpuma Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg har en Dell Inspirion 9400 laptop, 3 år gammel. Når jeg hadde windows 7 32 bit på denne, fikk jeg spille av DVD både på plate og harddisken ganske greit i GOM player og VLC. Nå når jeg har win 7 64 bit installert, vil ikke noen av de spille DVD hverken på plate eller disk. Har søkt på nett, men har ikke funnet noen skikkelige svar ennå. Jeg har installert både ffdshow og ac3filter ... Noen som har tips å komme med her? Er det noen andre spillere som takler dette bedre enn GOM og VLC? Lenke til kommentar
xlpuma Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Hmmm. Ingen som har svar her? Merkelig ... Lenke til kommentar
Foereaper Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 prøv Media Player Classic, men for å være helt ærlig høres det ut som et annet problem enn mediespilleren. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Har opplevd samme problemet... Googlet det litt, og kom frem til dette http://trac.videolan.org/vlc/ticket/4105 Skal prøve å installere en eldre versjon og se om det funker.. Lenke til kommentar
xlpuma Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Takk for svar. La inn ne neldre versjon av VLC, og nå funker det. Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå