Gå til innhold

Overføre kontakter fra HTC Desire med knust skjerm, til simkort!

bamsefar

Anbefalte innlegg

Har ved uhell knust skjermen på min HTC Desire og sitter nå i en liten knipe. Problemet mitt ligger i at bytte av skjermen (både privat og ved verksted) blir for dyrt når jeg har lyst til å kjøpe meg en iPhone 4, slik at jeg for øyeblikket ikke har noen måte å navigere rundt. Oppdaget nå som jeg har lånetlf gjennom jobben at jeg heller ikke har vært smart nok til å kopiere kontaktene over til SIM og står således uten noe kontaktinfo overhodet. En ting er venner og familie, men jeg har også en god del viktig jobbnr som ikke er like lett å få tak i på nytt, slik at jeg er villig til å gå ganske langt for dette.

Jeg trenger da en måte å få Desiren til å kopiere kontaktinfo over til SIM, uten å bruke skjermen. Om dette skulle la seg gjøre, så trenger jeg en måte å få lagret denne infoen da jeg trenger microSIM til iPhone og jeg ikke kan klippe til nåværende SIM da det er feil operatør.

Noen med god råd? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg har akkurat byttet Touchen som jeg knuste på htc desire. Er det bare den som er knust? Eller er også skjermen også knust?

Hvis det bare er den som er knust kan jeg fikse det for 1000,- Ble akkurat som nytt på min i hvert fall. Eneste er at du må regne med at det tar 2-3 uker(pga bestilling av ny touch).

Send pm hvis det er noe du kunne tenke deg:)

Endret av dreamware_NOT
Lenke til kommentar

Heldigvis så hadde jeg automatisk sync på, så takk for tipset. Takk for tilbudet dreamware, men hadde jeg bestemt meg for å reparere den så hadde jeg gjort det selv ;)

Har nå kjøpt meg Iphone 4 og får igjen mer enn hva jeg betalte for denne i forsikring på Desire. Win win kalles det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...